Tabt skivelås.
Fra : Shsj

Dato : 19-08-04 13:19

Hej hej.
Er der en af jer der, på Vesterbro, har tabt en Buffo skivelås??
Hvis du har nøglen, så kan du hente låsen på Vesterbro.

Vh.
Shsj
-Fjern *FJERN* i e-mailen-

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-08-04 15:02

Shsj wrote:
> [...]
> Er der en af jer der, på Vesterbro, har tabt en Buffo skivelås??
> Hvis du har nøglen, så kan du hente låsen på Vesterbro.

Og det er selvfølgelig vesterbro i samtlige danske byer du hentyder til
der!?

Det er sku service!

MVH MS

Fra : Shsj

Dato : 19-08-04 15:38

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og det er selvfølgelig vesterbro i samtlige danske byer du hentyder til
> der!?
>
> Det er sku service!
>
> MVH MS

Yep! nemlig, samtlige danske Vesterbro'er.
....Nej, undskyld, det er jo bare pladder, fis og ballade - nu bli'r det vist
ren fandango, hurlumhej, ævl/bævl, pjank og ramasjang; sikke noget pølsesnak
og plidderpladder - det er jo ren galimatias og bragesnak...

Den Buffo lås jeg har fundet, fandt jeg på Vesterbroen i København (V.).

Vh.
Shsj

Fra : m0rt3n

Dato : 19-08-04 15:48

"Shsj" <Shsj@*SLET*kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> Den Buffo lås jeg har fundet, fandt jeg på Vesterbroen i København (V.).

Jaaa hvor ellers? Fordi en eller anden borgmester i det mørke Jylland fik
den geniale idé, at kalde en eller anden lille pis-vej for Vesterbro, tror
jeg godt vi kan blive enige om, at der med Vesterbro i daglig tale menes
KBH. Ligger der ikke også en by der hedder Paris i Jylland? De er max
lolleren de jyder der... BWAHAHAHA
-m0rt3n zrx1100

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 19-08-04 16:30

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg godt vi kan blive enige om, at der med Vesterbro i daglig tale menes
> KBH. Ligger der ikke også en by der hedder Paris i Jylland? De er max

Det er korrekt, at der ligger en by, der hedder Paris i Jylland. Den ligger
mindre end 10 KM fra Rom

\\Jan

Fra : Ole Baun

Dato : 19-08-04 16:40

"m0rt3n" skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg godt vi kan blive enige om, at der med Vesterbro i daglig tale menes

Det må du da gerne tro, men det kan vi ikke blive enige om.

Ole Baun
Aalborg

Fra : Jacob Larsen

Dato : 19-08-04 19:48

"Ole Baun" <olepunktumbaun@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:4124c9f5$0$13845$ba624c82@nntp05.dk.telia.net
> "m0rt3n" skrev i en meddelelse

> Det må du da gerne tro, men det kan vi ikke blive enige
> om.
>
> Ole Baun
> Aalborg

Nemlig
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E (også Aalborg)
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : MFO

Dato : 19-08-04 17:50

m0rt3n wrote:

, tror jeg godt vi kan blive enige om, at der med Vesterbro
> i daglig tale menes KBH.

Ja, måske er det sådan i din baggård..

--
Michael
Kawa Z650, der tit kører på Vesterbro, Østerbro, Smedevej o.s.v.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-04 18:00

m0rt3n wrote:

> Vesterbro, tror jeg godt vi kan blive enige om, at der med Vesterbro
> i daglig tale menes KBH.

Pas nu på Morten... Jyderne er stadig bitre over at landets hovedstad ligger
her på djævleøen og at landet regeres her fra København

De efterlever måske bare §1 i motorcykellivets (n)uskrevne love
(http://www.dfmc.dk/love.asp) ...

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ole Baun

Dato : 19-08-04 20:13

"Tony Lorentzen" skrev i en meddelelse

> Pas nu på Morten... Jyderne er stadig bitre over at landets hovedstad
ligger
> her på djævleøen og at landet regeres her fra København

Jeg føler mig nu ikke specielt bitter. Men ofte forundret over folk der på
det nærmeste giver udtryk for at København er verdens navle, når de reelt
bor i en afkrog af riget.

> De efterlever måske bare §1 i motorcykellivets (n)uskrevne love
> (http://www.dfmc.dk/love.asp) ...

Ikke forstået !
Hvad er det vi (jeg) skal indrømme ?

Ole Baun

Fra : Pein

Dato : 19-08-04 23:04

"Tony Lorentzen" skrev ...

> Pas nu på Morten... Jyderne er stadig bitre over at landets hovedstad
> ligger her på djævleøen og at landet regeres her fra København

Det går nok, så længe de fleste magtfulde stillinger er besat af jyder.

Det er nu også fint nok at have diverse høje herrer lidt på afstand, i
betragtning af at moms og den slags ikke helt har slået igennem herovre.
Det kan have sine fordele at stå i glemmebogen.

Mvh. Niels
TransAlp

Fra : anders majland

Dato : 19-08-04 19:09

> Er der en af jer der, på Vesterbro, har tabt en Buffo skivelås??

Og den er ikke knækket over i 2 dele ?

(Jeg har ikke meget tilovers for Buffo låse ...)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid