Vil lige dele min glæde ved den nye scoote~
Fra : Janner

Dato : 18-08-04 07:28

Mjaaaaaa. så skete det jo de første spæde kilometer på en Aprilia RSV1000
Tuono. Det er sgu bare morskab og køre glæde til de 5 stjerner, og med den
danske ordensmagt og deres velvilie til at foretage fart kontrol .... Ja så
kommer jeg ikke til mangle mere kåbe.

Se svinet på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-08-04 08:07

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> writes:

> Mjaaaaaa. så skete det jo de første spæde kilometer på en Aprilia
> RSV1000 Tuono.

Tæløk - den er fed.

Hvis jeg nogensinde konverterer til V2 skal det også foregå på en Tuono.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-08-04 09:16

Janner wrote:
> [...]
> stjerner, og med den danske ordensmagt og deres velvilie til at
> foretage fart kontrol .... Ja så kommer jeg ikke til mangle mere kåbe.

Årh - gi' noget!

--
vh
Torben

Fra : Ronni Jensen

Dato : 18-08-04 08:58

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> wrote in

> [...]
> stjerner, og med den danske ordensmagt og deres velvilie til at
> foretage fart kontrol .... Ja så kommer jeg ikke til mangle mere kåbe.

Jeg ka' godt li' cyklen
Jeg vil ha' cyklen med hjem

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Martin Poll

Dato : 18-08-04 09:56

Janner wrote:
> [...]
> stjerner, og med den danske ordensmagt og deres velvilie til at
> foretage fart kontrol .... Ja så kommer jeg ikke til mangle mere kåbe.

Top nice

MVH
Martin Poll
Aprilia SL1000

Fra : Casper Jensen

Dato : 18-08-04 15:14

Det er sgu bare morskab og køre glæde til de 5 stjerner, og med den
> danske ordensmagt og deres velvilie til at foretage fart kontrol .... Ja

> kommer jeg ikke til mangle mere kåbe

Jeps meget lækker maskine

Har prøvet den og Falco'en hos SPH i Næstved. Begge 2 meget nice...
Eneste problem er at holde forhjulet i asfalten. Men hvad så holder
fordækket det længere.

Tror ikke det er noget problem at køre stærkt nok til at ryge i en
fartkontrol.. selv om kåben ikke er så stor..

--
MVH
Casper

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 23-08-04 23:08

On Wed, 18 Aug 2004 08:27:32 +0200, "Janner" <spamfri@spamfri.spam>
wrote:

> [...]
>www.gugmc.dk
>
>Fed kværn - kan du ikke gi' et par tips - jeg skal bare lige have overtalt lillemor. Hvordan gjorde du?

Hans/NTV

V2 4ever