Så er BT Bilsalg i avisen igen igen ......~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-04 11:41

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=259289
Denne gang er det om hvordan de får synet deres "flotte" biler.

Jeg vil dog håbe at de finder disse korrupte synsfolk, og får dem hældt ud
af butikken.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-08-04 12:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> Jeg vil dog håbe at de finder disse korrupte synsfolk, og får dem hældt ud
> af butikken.

Eller i det mindst giver os deres navne, så vi andre kan få synet vores
biler

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-04 16:57

Uffe Ravn wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> Eller i det mindst giver os deres navne, så vi andre kan få synet
> vores biler

Det er sq da billigere at holde bilen i lovlig stand, så koster et syn kun
400,- i stedet for de 3-4000,- der er nævnt i artiklen

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-08-04 13:01

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Denne gang er det om hvordan de får synet deres "flotte" biler.
>
> Jeg vil dog håbe at de finder disse korrupte synsfolk, og får dem hældt ud

Noget jeg har overvejet er - ødelægger de synsmænd det ikke for sig selv?
Altså jeg mener hvis man syner den ene bunke skrot efter den anden må det da
pludselig komme til at bide en i halen?
F.eks hvis den bliver kaldt til syn igen 14dage senere p.g.a MIB har stoppet
den. Så må der da være nogen oppe i hirakiet der undres?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 17-08-04 14:13

On Tue, 17 Aug 2004 14:00:31 +0200, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

> [...]
>F.eks hvis den bliver kaldt til syn igen 14dage senere p.g.a MIB har stoppet
>den. Så må der da være nogen oppe i hirakiet der undres?

Ja det skulle man tro. Men på den anden side ville det jo forudsætte
tanke-virksomhed.. så nej. Jeg tror faktisk ikke der ville ske noget!
:p
--
Beowulf

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 17-08-04 15:44

Tjahh,,, jeg har engang fået synet en gammel volvo med 7 fejl.... og den
blev godkendt... UDEN penge under bordet.... hehe

Fra : Troja

Dato : 17-08-04 15:57

Prøv lige at læse lidt på http://makeashorterlink.com/?E54E21C51

Fra : Leonard

Dato : 17-08-04 16:06

"Troja" <hotSLETTES@SLETTEScool.dk> wrote:

>Prøv lige at læse lidt på http://makeashorterlink.com/?E54E21C51

Hvad fanden er ideen i at lave dette link om ?

du sparer 9 tegn og kamuflerer linket, så vi andre ikke kan se hvad
det er du henviser til uden at skulle klikke på det også!
--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-04 16:58

Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> F.eks hvis den bliver kaldt til syn igen 14dage senere p.g.a MIB har
> stoppet den. Så må der da være nogen oppe i hirakiet der undres?

Jeps, de opnår nok kun at der skal mere efterkontrol af deres arbejde.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : TGD

Dato : 17-08-04 18:06

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Jeps, de opnår nok kun at der skal mere efterkontrol af deres arbejde.

Hvem mon skal betale for det?

Fra : \(USA\) Brian Madsen

Dato : 18-08-04 04:50

Jeg har fra pAlidlig kild h0rt om en bil der blev synet til en fest -
synsmanden fik penge og manden fik lovning pA en nysynet bil. Rygtet har
r0dder i KBH-omrAdet - skrAmende!!!!

Mvh.
B. Madsen

Fra : alexbo

Dato : 18-08-04 06:17

Brian Madsen" skrev

> Jeg har fra pAlidlig kild
>Rygtet har r0dder i KBH-omrAdet

Det siger vist alt, pålidelige rygter er vist en skrøne.

mvh
Alex Christensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-08-04 07:43

(USA) Brian Madsen telepaterede følgende til sin PC:

> Jeg har fra pAlidlig kild h0rt om en bil der blev synet til en fest -
> synsmanden fik penge og manden fik lovning pA en nysynet bil. Rygtet
> har r0dder i KBH-omrAdet - skrAmende!!!!

Jeg er blevet tilbudt at få en ældre Fiat Uno nysynet for 5.000 kr....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-08-04 07:54

Morten Fruergaard wrote:

> Jeg er blevet tilbudt at få en ældre Fiat Uno nysynet for 5.000 kr....

Han var da godt nok modig den mekaniker, der ville gøre det så billigt)

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg