"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:lt7Uc.603$dY2.63@news.get2net.dk...
> Leon Hulstroem (4220) wrote:
> >
> > Det skulle iflg. SBI ikke været noget problem at få synet og indreg.
> > feks en US trailer med hyd. bremser, man skal "bare" skaffe producent
> > doko på aksler og kobling.
> > Dette har vi tænkt os at afprøve når vi engang har fået båden helt
> > færdig. så skal traileren (Escort trailers USA Ltd) have lavet
> > bremser og lys... og så ellers afsted til syn.
> > Det jeg er mest spændt på der den kobling der sidder på. Den er noget
> > anderledes end man er vant til at se.
> >
>
> Lyder rigtig interesant Leon.
>
> Men forbered dig på at det tager tid at være pioner.
>
> Har en bekendt som var den første der fik anhængertræk på sin motorcykel,
> tog det meste af en dag, før det lykkedes, p.g.a. manglende retningslinier
> for godkendelse o.s.v.
>
> Derudover har du ret, mener at have set noget om dette, retninglinier
o.s.v.
> for godkendelse.
Den eneste grund til at vi prøver er at det kun koster syns-penge og så
noget tid. Alt papir arbejdet er jo pr email eller telefon på bedste
udlandsk med en kanøffel i munden
Det med doko'en fik jeg faktisk at vide, da jeg så en US-vandski-bådtrailer
med Branderup aksler (mek. brems) og kobling på plader. Dette måtte jeg jo
spørger lidt ind til og for lige at kontroller at det nu også var rigtigt så
kimmede jeg SBI ned til jeg fik et fornuftigt svar (andent end "øøøøøøøø ve
ar ik'")
-Leon
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.739 / Virus Database: 493 - Release Date: 16-08-2004