Synstider
Fra : Finn T

Dato : 16-08-04 10:34

jeg har forgæves søgt på www.bilsyn.dk for at finde ud af hvor jeg hurtigst
kan få en tid til at syne min mc. Leder dermed efter en slags oversigt over
ledige tider i den enkelte synshal, men kan ikke finde sådan en.

Findes den ikke eller er det bare mig der trænger til briller

Fra : Jan

Dato : 16-08-04 11:34

"Finn T" <finn@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledige tider i den enkelte synshal, men kan ikke finde sådan en.
>
> Findes den ikke eller er det bare mig der trænger til briller

Du skal først ringe til synshallen og få et booking nummer til dit køretøj
(husk at have reg.attesten klar da de vil have nogle oplysninger), fortæl
dem at du selv booker en tid via internettet, dernæst logger du dig ind på
siden og så kan du søge på ledige synstider ell. se ledige synstider på alle
synshaller i landet.

Jan

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 16-08-04 12:02

Jan skrev i meddelelsen news:41208dc8$0$212$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> [...]
> dernæst logger du dig ind på siden og så kan du søge på ledige
> synstider ell. se ledige synstider på alle synshaller i landet.

Han behøver da ikke nødvendigvis at fortælle at han selv kigger via
internettet. Jeg spurgte om de gad at se efter om der var ledige tider på
Sjælland hurtigst muligt til et toldsyn, og vupti så fik jeg synstid
allerede næste dag i Kvisgård v. Helsingør. Det kalder jeg service

--
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816

Fra : Ronni Jensen

Dato : 16-08-04 12:23

> [...]
> på Sjælland hurtigst muligt til et toldsyn, og vupti så fik jeg
> synstid allerede næste dag i Kvisgård v. Helsingør. Det kalder jeg

Da jeg fik synet min for 2 mdr siden var der egentlig heller ingen tider
før 2 uger efter.. Så ringede jeg derind igen 10 minutter efter, og vupti,
så kunne jeg få en tid i Frederikssund dagen efter kl. 8:30. Og jae.. 8:37
var den så synet

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Finn T

Dato : 16-08-04 12:52

jeg takker og bukker i taknemmelighed

Fra : Jan

Dato : 16-08-04 16:42

> [...]
> Sjælland hurtigst muligt til et toldsyn, og vupti så fik jeg synstid
> allerede næste dag i Kvisgård v. Helsingør. Det kalder jeg service

Nej, men nu var det også kun for at uddybe det selvfølgelig kan han
spørge efter førstkommende synstid, jeg forstod bare at han gerne ville
kunne se og vælge på deres hjemmeside, mellem nogle forskellige tider, og
hvis ikke man ligefrem går hjemme hver dag er det jo rart at kunne sidde og
planlægge hvilken dag der passer en bedst!

Skal fremover nøjes med en kort forklaring, som så ville lyde:

Ring til synshallen og spørg! LoL

Jan

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 16-08-04 16:52

Jan skrev i meddelelsen news:4120d5e2$0$258$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> [...]
> tider, og hvis ikke man ligefrem går hjemme hver dag er det jo rart
> at kunne sidde og planlægge hvilken dag der passer en bedst!

Selv om de booker en tid til ham, så har han stadig mulighed for at gå ind
via deres side og kigge selv. Jeg mener blot at han skal afbestille sin tid
senest hverdagen inden kl. 18:00. Det drejer sig om at få bookingnr. og
kontrolkode, så har han mulighed for selv at kigge videre, såfremt han ikke
er tilfreds med det de har booket til ham.

> Skal fremover nøjes med en kort forklaring, som så ville lyde:
>
> Ring til synshallen og spørg! LoL

He he, sådan var det jo ikke ment Det var mere for at fortælle at det
altså ikke var eneste mulighed for at få en hurtig tid

Fra : Jan

Dato : 16-08-04 18:33

> [...]
ikke
> er tilfreds med det de har booket til ham.

Ja, det er noget i den stil, hvis ikke man afbestiller får man en regning
som skal betales sammen med syns gebyret, når man kommer til syn på den nye
tid, så det er rimeligt vigtigt at få afbestilt i tide.

> He he, sådan var det jo ikke ment Det var mere for at fortælle at det
> altså ikke var eneste mulighed for at få en hurtig tid

I know, derfor den lille smiley, kun for at sætte tingene på spidsen LoL det
er sådan nogle svar man desværre får i mange af nyhedsgrupperne.

Jan