Mc galleri
Fra : karsten jørgensen

Dato : 15-08-04 09:21

Hej,
er der nogen der har adressen på et godt mc galler,helst med mange modeller
og store billeder. Jeg så en gang et fransk som var godt men har mistet
adressen.

karsten
xj 600

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-08-04 09:31

karsten jørgensen wrote:
> Hej,
> er der nogen der har adressen på et godt mc galler,helst med mange
> modeller og store billeder. Jeg så en gang et fransk som var godt men
> har mistet adressen.

Der findes da http://www.motorcykelgalleri.dk/ men det er jo kun dansk ejede
maskiner..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : karsten jørgensen

Dato : 15-08-04 10:15

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes da http://www.motorcykelgalleri.dk/ men det er jo kun dansk
> [...]

jo, men det er en lidt anden type; større billeder, helst kun maskine og
uden "baggrundsstøj". men tak alligevel, jeg stareter med at kigge lidt her.

karsten

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 10:43

prøv denne : http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=pictures
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 15-08-04 10:58

karsten jørgensen wrote:
> [...]

> er der nogen der har adressen på et godt mc galler,helst med mange
> modeller og store billeder. Jeg så en gang et fransk som var godt men

Det er vel ikke den her du tænker på?

http://perso.club-internet.fr/bestoflooping/motopicture/index.php

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : karsten jørgensen

Dato : 15-08-04 15:42

jo det var den. takker.

karsten

Fra : Kong

Dato : 15-08-04 12:02

http://www.bikepics.com/ er rigtig god

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 12:51

> "karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> wrote in message
> modeller

> der er også http://www.bikez.com/

Brian

Fra : Kong

Dato : 15-08-04 13:45

Ved ikke lige helt hvorfor, men mit første svar blev slettet.

www.bikepics.com er et godt sted, dog for det meste kun af brugte MC.