"jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
news:cfr4o4$2fi$1@abbeden.bunk.cc
> > > Hvem er det der siger at de er perfekte? Det var jo
> > > ikke
> > > det bedste ry
> > > de fik i forbindelse med VF'erne.
> > > Men det er da mere "perfekt" at de kalder maskinerne
> > > tilbage og
> > > indrømemr deres fejl, frem for f.eks suzuki der ikke
> > > kender noget til problemerne med knastakslerne på
> > > deres
> > > oliekølet modeller...
>
> > Du kan ikke hive en svaghed hos en model frem og påstå,
> > at det er det samme som en decideret fejl. Alle
> > modeller har da svagheder.
>
> Hmm er det så ikke også en svaghed ved CBR600rr hvis
> bagkaliberen sætter sig...
> Og er det så ikke en fejl når en stor del af GSX-F'erne
> har problemer med knastakslerne... Eller hvad er
> forskellen??
En fejl kan man dø af.
Seriøst: Knast-problemerne kan komme efter lang tids slid. Det er et tegn på
at motoren måske er lidt "billig". De problemer der omtales hos Hondaen er
af en anden karakter, ligesom med kawa'en, hvor forhjulet kunne knække i
stykker. Det er en fabrikationsfejl, der medfører at noget går galt, og det
kan ske når som helst, ikke bare som et resultat af langvarigt slid.
Vil lige sige, at jeg ikke har noget problem med, at Honda kalder noget
tilbage. Jeg får bare indtrykket af du er en sur gammel mand, der synes du
vil svine Suzuki til, fordi Niels skrev indlægget om Hondaens fejl.
> Forresten... Hvilken svaghed har en RC-36?
Aner det ikke. Hvor lang er halsen på en giraf?
Pointen er, at jeg ikke kender alle modeller grundigt og derfor er det et
nyttesløst spørgsmål.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen