Præservation af dæk.
Fra : Kenneth

Dato : 13-08-04 14:40

Hej.

Jeg har spurgt før og nu gør jeg det igen, efter jeg har siddet og ledt på
Google uden resultat. Jeg har et dæk stående i kælderen og det kommer ikke
på i denne sæson. Hvor længe kan det tåle at bare stå i kælderen. Der er
ikke fugtigt og temperaturen er omkring 10 grader vil jeg tro. Er der noget
jeg kan gøre for at det ikke står og bliver mørt og derefter rådner væk
foran mig??

MVH

Kenneth.
www.dfmc.dk/?id=620

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-08-04 14:59

"Kenneth" <15fahrer@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> jeg kan gøre for at det ikke står og bliver mørt og derefter rådner væk

Dækgummi bliver kun ældre i solskin. Læg det så det ikke får trykskader. Så
lige en gammel Harley i TV køre med de originale sutter, som altså er mange
år hvis jeg har forstået det korrekt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen