Ring Djurs
Fra : vmx

Dato : 12-08-04 23:39

RR Djursringen, har det været - eller hvornår ?

Robert

Fra : MKS - 74

Dato : 13-08-04 07:41

On Fri, 13 Aug 2004 00:39:03 +0200, "vmx"
<mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote:

>RR Djursringen, har det været - eller hvornår ?

Kommer an på hvad du mener, men jeg antager at du mener DM i
Roadracing (store klasser). I så fald afholdes der DM4 i weekenden
28-29. August på Ring Djursland.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : vmx

Dato : 13-08-04 18:26

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer an på hvad du mener, men jeg antager at du mener DM i
> Roadracing (store klasser). I så fald afholdes der DM4 i weekenden
> 28-29. August på Ring Djursland.

Hvis du hermed mener det årlige
"uofficielle" løb med fri entré, så
takker jeg for info.

Robert

Fra : MKS - 74

Dato : 13-08-04 18:54

On Fri, 13 Aug 2004 19:26:23 +0200, "vmx"
<mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote:

>Hvis du hermed mener det årlige
>"uofficielle" løb med fri entré

Det er skam en ganske officiel DM-afd., derimod er det lidt variabelt
om det er officielt eller uofficielt publikumsløb fra år til år
sædvanligvis dog uofficielt, hvilket betyder gratis men også med
manglende faciliteter for publikum, så tag selv madkurven og
drikkevarerne med hvis det skal være en heldagsudflugt.

>, så
>takker jeg for info.

De nada.