Tur inden søen idag ?!?!?!?!
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 10:13

Er der nogen der gør det ??? ......

MVH.
Jon Larsen
GSX-R 250

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 13:27

Slet ingen der køre tur før skovsøen idag ???

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Palle

Dato : 12-08-04 14:29

> Slet ingen der køre tur før skovsøen idag ???

Måske man ikke forstår overskriften (eller indholdet af indlægget) ..
Personlig aner jeg ihvertfald ikke hvad du snakker om

Overskrift: "Tur inden søen idag ?".... Sort snak !

Palle - Med forståelsesproblemer

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 14:47

">
> Måske man ikke forstår overskriften (eller indholdet af indlægget) ..
> Personlig aner jeg ihvertfald ikke hvad du snakker om
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ok.. så prøver jeg igen..

Er der evt. nogen der har lyst til at køre en tur i det grønne, i og omkring
Odense, inden det sædvanlige MC-træf der starter kl.19.00 ved Skovsøen i
Fruens-Bøge i Odense ?!?!?!?!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-08-04 15:01

> Er der nogen der gør det ??? ......

hvor skal vi hen du ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 15:07

"> >
> hvor skal vi hen du ?
>
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjaahh... aner det ikke.. er ikke den helt store vejviser, men kunne jo være
andre der kender nogle sjove veje.. har tit kørt Radby-Tommerup ruten.... er
ret sjov..... Ellers plejer vi at køre kyst vejen til Faaborg-Svendborg, men
kan nok ikke nåes inden skovsøen..

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-08-04 15:55

Lad os tage en tur omkring Tommerup så ?

Kl 18 ved Føtex?

mvh

Thomas

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 16:09

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 12-08-04 16:11

Ups.. prøver igen...

Vi kan godt mødes kl. 18.00 så.... Muligvis kommer der en kammersjuk med,
hvis han da kan nå at grille færdig

Andre der har lyst ???????