Søger Info ang.CC-Classiccar
Fra : Kim Jensen

Dato : 10-08-04 21:29

Hej NG...

Jeg søger info om folk der har haft negative oplevelser med Hans Bo
Jacobsen og CC-Classiccar. Har du selv været i kløerne på ham eller
kender du en der har, er jeg meget interesseret i at høre fra dig / jer.

Jeg har selv været så dum at handle med ham og er nu 160.000 kr
fattigere (surt show)!!
Jeg søger oplysninger, til af fremlægge gennem div. medier, og jo flere
sager jo bedre! Men der SKAL være faldet dom i de sager jeg søger, så vi
ikke kommer på kant med injurielovgivningen.

Tør du / i stå frem, så smid en mail med telf.nr. og så kontakter jeg
dig / jer.

Mvh

Kim Renè Jensen
Dalvangsvej 73
2600 Glostrup

mail : vimmer@edb.dk

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 22:21

Kim Jensen wrote:
> Tør du / i stå frem, så smid en mail med telf.nr. og så kontakter jeg
> dig / jer.

Held og lykke, en af mine tidligere kollegaer var i klemme hos
ham men var heldig at komme igennem det med skindet på næsen.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 11-08-04 05:52

> Jeg har selv været så dum at handle med ham og er nu 160.000 kr
> fattigere (surt show)!!

Må man spørge, hvad der er sket?

/Kasper Hansen

Fra : Ted

Dato : 11-08-04 13:59

--------------------------------
Hjemmesiden ser ellers okey ud, og også bilerne. så hvad er der sket ?

Går ud fra at vi taler om denne : http://www.ccclassiccar.dk

Teddy

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 11-08-04 17:24

> Hjemmesiden ser ellers okey ud, og også bilerne. så hvad er der sket ?
>
> Går ud fra at vi taler om denne : http://www.ccclassiccar.dk

Lige min tanke :)
Mere info udbedes...

/Kasper Hansen

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-08-04 21:06

Ja, det er ccclassiccar.dk jeg taler om!!!!!

Den kære Hans Bo Jacobsen har svindlet, ikke kun mig, men mange andre.
Firmaet har IKKE nogle penge! Jeg var i fogedretten d 5.maj, derfor ved jeg
besked.

Han skylder mig små 160.000 kr. fra en handel, han ikke kunne leve op til.
Jeg vandt sagen sidste år i byretten, og han blev dømt til at betale, men
jeg har da ikke fået pengene endnu, så nu har jeg brugt 1 år ind og ud af
fogedretten, udkørende fogedforretning, beslaglægning af biler og div.
effekter, fra hans ejendom. Så hvem ved, måske en dag får jeg mine penge?
Sagen er langt fra færdig.

Lad jer ikke forblænde. Dette er ikke sagt i bitterhed, men for at hjælpe.
Lad være at handle med ham!!

I kan ringe til Poul Andersen fra FDM og høre. Han har mange domme liggende
mod CC Classiccar, og han kan mange historier.

Jeg har kontakt med en journalist, som har lovet at se på sagen. FDM er også
inde i billedet, så der er håb.

Men undersøg det nu selv hos FDM.

P.S.Jeg har anmeldt ham for bedrageri til Gladsaxe politi, og det er der
også andre der har.

Mvh.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 11-08-04 21:13

Tak for info.
Det var såmend ikke fordi jeg ikke troede på dig - det var bare rart lige at
vide, hvori svindlen bestod.

/Kasper Hansen

Fra : Teddy

Dato : 12-08-04 00:10

"Kim Jensen" <vimmer@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besked.
>
> Han skylder mig små 160.000 kr. fra en handel, han ikke kunne leve op til.

Jamen hvordan ? Har du betalt en bil før du medtog den ? eller betalt et
stort depositum ?
Fortæl fortæl

Teddy