Skuffelse!
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 10-08-04 17:29

I går var jeg på stranden ved Blokhus.

Sidder oppe i en klit, skuer ud over stranden, nyder at se nogle flotte
biler køre lige så stille frem og tilbage.

Én særlig bil skinner igennem. En rigtig flot Golf 4, flotte kofangere,
rigtig flotte skørter, ikke vold-sænket, 17-18" fælge, effektlak,
Lexus-baglygter osv. - og en rigtig flot udstødning, ikke for voldsom eller
noget. Den holder stille, så jeg aner intet, til ejeren går hen til bilen,
og sætter sig ind. Det varer ca. 10 sekunder før han starter bilen - rasle
rasle rasle, han sætter igang, i en kæmpestor sort røgsky. Det er sgu en
diesel! Nej, nej, nej. Efter min mening er en dieselbil en arbejdshest,
langtursbil, øko-vogn. Ikke en show / cruise-vogn?!

Skuffelse, siger jeg bare.

// Troels

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 17:46

Troels [around 9000] telepaterede følgende til sin PC:
> Efter min mening er en dieselbil en arbejdshest, langtursbil,
> øko-vogn. Ikke en show / cruise-vogn?!

Det er jo så din mening...
Den er der heldigvis mange der ikke deler...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 10-08-04 17:50

> Det er jo så din mening...
> Den er der heldigvis mange der ikke deler...

Dvs. at du tænder på at sidde og vrænge på næsen over en stank uden lige,
bare fordi du lige fandt en fed bil, du gerne ville køre bag lidt, for at
checke den ud?

// Troels

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 18:25

> [...]
> Dvs. at du tænder på at sidde og vrænge på næsen over en stank uden
> lige, bare fordi du lige fandt en fed bil, du gerne ville køre bag

Næ, har jeg sagt det?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter G C

Dato : 10-08-04 18:33

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNDETTEaats.dk> skrev i en meddelelse

> Dvs. at du tænder på at sidde og vrænge på næsen over en stank uden lige,
> bare fordi du lige fandt en fed bil, du gerne ville køre bag lidt, for at
> checke den ud?

Ja, men det oplever du jo aldrig i din Civic, da ham dieselen jo kører fra
dig inden du når at lugte, at det er en diesel

Tænk nu hvis det var en fin Golf GTI TDI med 150 hk? Fin potte, hvis du
spør' mig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Elbarto

Dato : 10-08-04 19:07

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig inden du når at lugte, at det er en diesel
>
> Tænk nu hvis det var en fin Golf GTI TDI med 150 hk? Fin potte, hvis du

Ja han vil blive slemt skuffet når den rykker fra ham
Desuden er en Diesel nemmere at have med at gøre når der skal bygges anlæg
og netop Diesel er jo en herlig cruiser maskine

Elbarto

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 19:13

> Ja han vil blive slemt skuffet når den rykker fra ham
> Desuden er en Diesel nemmere at have med at gøre når der skal bygges anlæg
> og netop Diesel er jo en herlig cruiser maskine

Som man sjældent kan få tripcomputer til

--
Tom

Fra : TGD

Dato : 10-08-04 19:54

<KLIP>

> Som man sjældent kan få tripcomputer til

Der er ingen der har forbudt dig at sætte en cykkelcomputer i også bruge den
kinesiske regnemaskine

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 01:15

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

*LOL*

> Ja han vil blive slemt skuffet når den rykker fra ham
> Desuden er en Diesel nemmere at have med at gøre når der skal bygges anlæg
> og netop Diesel er jo en herlig cruiser maskine

*LOL*

Ikke om jeg gad stinke ad helv**** til, hver gang jeg tanker......eller stå
med femi-handsker på, for at undgå det.

M.v.h.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 10-08-04 23:03

> Ja, men det oplever du jo aldrig i din Civic, da ham dieselen jo kører fra
> dig inden du når at lugte, at det er en diesel

Hmm, der er endnu ikke en diesel der har rykket mig Jeg har fået rullet
civic'en over 3 gange, 3 forskellige felter, gennemsnit 109,6 hk. Til 825 kg
bil er det slet ikke så ringe endda!

Har dog ikke forsøgt mig med Merc. E320 CDI o.l - men G-tech'en siger 8.1
fra 0-100 for mig, hvilket gør mig hurtigere end E320'eren

> Tænk nu hvis det var en fin Golf GTI TDI med 150 hk? Fin potte, hvis du
> spør' mig.

Så siger jeg - flere heste end mig, ja, men en HEL del flere kg - jeg vejer
825 kg hvor en golf er oppe i nok godt 400 kg mere.?!

// Troels

Fra : Troja

Dato : 11-08-04 08:24

Troels [around 9000] wrote:
> Har dog ikke forsøgt mig med Merc. E320 CDI o.l - men G-tech'en siger
> 8.1 fra 0-100 for mig, hvilket gør mig hurtigere end E320'eren

Skulle din Civic gå 0-100km/t på 8,1sek. ??

> Så siger jeg - flere heste end mig, ja, men en HEL del flere kg - jeg
> vejer 825 kg

Står de 825kg på din reg. attest ??

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 08:34

> [...]
>
> Har dog ikke forsøgt mig med Merc. E320 CDI o.l - men G-tech'en siger 8.1
> fra 0-100 for mig, hvilket gør mig hurtigere end E320'eren

Jeg har forsøgt mig med med både E270CDI og E320CDI... det er ikke noget
problem... Med mindre man finder en model der oser ekstremt! :)

G-Tech'en siger under 8 for min... så jeg tør godt stille op, hvis Civic'en
tør en dag ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 08:37

> Jeg har forsøgt mig med med både E270CDI og E320CDI... det er ikke noget
> problem... Med mindre man finder en model der oser ekstremt! :)

Har du forsøgt med den nye 320 CDi med 204 hk..?

Den er ekstremt hurtig, hvis den får fuld power...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 08:49

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> Har du forsøgt med den nye 320 CDi med 204 hk..?
>
> Den er ekstremt hurtig, hvis den får fuld power...

Jeg er ikke så meget inde i Mercedes, men der stod E320CDI på bagklappen, og
den lignede ikke en der var 10 år gammel ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 08:52

> Jeg er ikke så meget inde i Mercedes, men der stod E320CDI på bagklappen,
og
> den lignede ikke en der var 10 år gammel ;)

Ok - men der kom jo en ny model med en stærkere motor for kort tid siden -
den nye E-klasse...

Men din flytter jo også flaget, så det kan da godt være, du kan nakke den..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 13:29

> [...]
> den nye E-klasse...
>
> Men din flytter jo også flaget, så det kan da godt være, du kan nakke

Mon ikke. Bjørn har flere hundre kg mindre og stort set det samme antal Hk.
Alt under en E400 CDI er ikke værd at snakke om.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 08:18

> Skuffelse, siger jeg bare.

Sådan er det så meget :)

Dieselmaskineri er ikke hvad det har været... :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 11-08-04 11:52

Troels [around 9000] fik på mystisk vis skriblet følgende:

> Efter min mening er en dieselbil en arbejdshest, langtursbil,
> øko-vogn. Ikke en show / cruise-vogn?!

Må man nu heller ikke have en showbil og samtidig have behov for at
køre langt?

/Jakob

Fra : phk

Dato : 11-08-04 12:03

> [...]

> diesel! Nej, nej, nej. Efter min mening er en dieselbil en arbejdshest,
> langtursbil, øko-vogn. Ikke en show / cruise-vogn?!

Så kik lige på min. Den ser ikke ud af noget særligt, der står GTI på siden
af den men den lugter og stinker af diesel.

Arbejdshest? Hurtigste tid til Streetrace på Tirstrup Flyveplads´s område da
www.clubgolf.dk holdt VW-træf der. VR6 (godt nok med 2 personer) holdt
stangen på 300m strækningen til min store overraskelse og udelte fornøjelse
:)

> Skuffelse, siger jeg bare.

Wenn man in einen TDI gas geben
kan man einen ganzen menge GTI heben

--
Per, Esbjerg

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-04 18:17

> [...]

> Sidder oppe i en klit, skuer ud over stranden, nyder at se nogle flotte
> biler køre lige så stille frem og tilbage.

Du sidder altså på stranden, hvor der går halvnøgne kvinder rundt, og kigger
på BILER??

Er du sindsyg?

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 18:19

> Du sidder altså på stranden, hvor der går halvnøgne kvinder rundt, og
kigger
> på BILER??
>
> Er du sindsyg?

Kunne jo være at der sad halvnøgne kvinder i bilerne

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-08-04 17:55

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Du sidder altså på stranden, hvor der går halvnøgne kvinder rundt, og
kigger
> på BILER??
>
> Er du sindsyg?

Det med bilen var sgu' da bare en undskyldning, og så bliver Troels muggen
fordi en dieselsky tager udsynet

Med venlig hilsen Kim