Temperatur
Fra : Jesper Andersen

Dato : 10-08-04 17:18

Min kærestes bil har et problem

når man kører alm. by/landevejskørsel kan den godt holde temperaturen nede

MEN når den så kommer på motorvej går den helt amok og koger næsten

hvad er der galt eller havde skal jeg gøre

det skal lige siges at den ikke er utæt eller mangler vand

bilen er Toyota Carina fra 86 med 378 tkm på tælleren med samme ejer

på forhånd tak

Jesper Andersen

Fra : Who now

Dato : 10-08-04 19:06

> [...]
>
> det skal lige siges at den ikke er utæt eller mangler vand
>
> bilen er Toyota Carina fra 86 med 378 tkm på tælleren med samme ejer

Jeg vil gætte på at køleren er ved at smuldre væk, et alm. problem på Toyota
når de har nogle år på bagen.
Prøv at se om den er mør når du trykker på ribberne på køleren,især nederst
på den.
VH
SBC

Fra : Henk

Dato : 11-08-04 12:49

"Who now" <ikkeoplystREMOVEREMOVE@email.com> wrote in message
> [...]
> Toyota
> når de har nogle år på bagen.
> Prøv at se om den er mør når du trykker på ribberne på køleren,især

Øv, den diagnose passer også på min Previa?
Når jeg kører 110 er alting godt men når jeg kører 130 begynder temp. at
stige. Den falder ikke igen før farten er sat ned eller jeg har forladt
motervejen (same thing).
Er det virkelig en ny køler?

Mvh.
Henk

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 13:18

"Henk" <hmr-remove_this@kms.dk> skrev i en meddelelse Den falder ikke igen
før farten er sat ned eller jeg har forladt
> motervejen (same thing).
> Er det virkelig en ny køler?

Hvis der ikke er sprunget en toppakning, vandforbrug,olie i vand etc.etc.,
så enten det el. vandpumpen. Prøv at åbne HELT for kabinevarme + blæseren,
så skulle den oxo falde.

Fra : Henk

Dato : 11-08-04 15:01

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message
> Hvis der ikke er sprunget en toppakning, vandforbrug,olie i vand etc.etc.,
> så enten det el. vandpumpen. Prøv at åbne HELT for kabinevarme + blæseren,
> så skulle den oxo falde.

Næh, ingen unormaliteter i motoren og ja, temp falder når jeg åbner for
varmen.
Suk, ny køler......

Mvh.
Henk

Fra : Henk

Dato : 11-08-04 15:04

"Henk" <hmr-remove_this@kms.dk> wrote in message
> Suk, ny køler......

Gad vide om t.hansens til 1600.- er noget værd??????

Mvh.
Henk