Søger hjælp til projekt
Fra : Ulrik Aa

Dato : 09-08-04 21:03

Hej Gruppe

Jeg søger en pensioneret mekaniker eller lignende til at færdiggøre et
bilprojekt, som desværre er gået lidt i stå.

Bilen er en Alfa Romeo Spider fra '74. Chassiset er fri for rust,
nylakeret og gearkasse, styretøj og hjulophæng er monteret. Motoren er
skilt, men rengjort og lige til at samle. Der er mange dele i sådan en
bil, der skal nok afsættes lidt mere end en weekend

Jeg har ikke plads selv og mangler nok også en del ekspertise, så jeg
søge en, der vil færdiggøre projektet. Der er ikke nogen deadline, så
jeg håber at finde en, som vil arbejde på bilen, når der er tid og
lyst. Et benhårdt timeregnskab virker urealistisk, men vi kunne aftale
en ca. pris før vedkommende går i gang.

Håber der er nogen, som synes, det kunne være interessant eller kender
nogen som ville have lyst.

Mange venlige hilsner

Ulrik Aa

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-04 21:33

Hej!

Ulrik Aa wrote:

> Jeg søger en pensioneret mekaniker eller lignende til at færdiggøre et
> bilprojekt, som desværre er gået lidt i stå.

Byder 5 skumbananer

Prøv i news:dk.marked.privat.bil istedet!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-08-04 23:12

Kim Voss Schrader wrote:

> Hej!

> Byder 5 skumbananer
>
> Prøv i news:dk.marked.privat.bil istedet!

Næh, hold da op - det pågældende indlæg adskiller sig da ikke
nævneværdigt fra alle dem der starter med "Er der nogen der kender et
godt FooBar-værksted i nærheden af Stadskøbing?".

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-04 23:14

Hej!

Lars L. Hansen wrote:

> Næh, hold da op - det pågældende indlæg adskiller sig da ikke
> nævneværdigt fra alle dem der starter med "Er der nogen der kender et
> godt FooBar-værksted i nærheden af Stadskøbing?".

Tja, nu efterlyser han jo specifikt arbejdskraften og ikke et sted hvor det kan
laves. Efter min mening svarer det til at købe en stump til en bil, ergo hører
det til i markedsgruppen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : martin

Dato : 10-08-04 11:09

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> [...]
det kan
> laves. Efter min mening svarer det til at købe en stump til en bil, ergo

Jah..meen når du nu er så forhippet på Net ettikette, så kunne du jo lige
skrive OT: når dit inlæg nu ikke har en flyvende sk... med emnet at gøre

..Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-08-04 11:43

Hej!

martin wrote:

> Jah..meen når du nu er så forhippet på Net ettikette, så kunne du jo lige
> skrive OT: når dit inlæg nu ikke har en flyvende sk... med emnet at gøre

Well, jeg ændrer normalt ikke i subj.-feltet, da det kan risikere at starte en
ny tråd i visse newsreadere, og det er "vi" ikke interesserede i :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-08-04 16:34

On Tue, 10 Aug 2004 12:43:00 +0200, Kim Voss Schrader

Såsom Agent
Flemming Jacobsen

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-08-04 20:14

On Tue, 10 Aug 2004 17:34:02 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Såsom Agent

Det er noget du, som bruger Agent, selv bestemmer.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 10-08-04 21:18

On Tue, 10 Aug 2004 19:13:47 GMT, Verner Johnsen
<vejoh@post10.tele.dk> wrote:

>Det er noget du, som bruger Agent, selv bestemmer.

Er det ikke kun i de nyere 2.x versioner?

/Jesper

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-08-04 23:04

On Tue, 10 Aug 2004 22:17:32 +0200, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

>Er det ikke kun i de nyere 2.x versioner?

Jeg mener helt bestem også, at jeg havde den instillet til ikke at
starte ny tråd før jeg opgraderede.
Men nu kører jeg med Agent 2.0, så jeg kan ikke lige huske hvor
knappen sidder i den gamle model.

I den nye model er det under

General Preferances
Display
Message list pane

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 11-08-04 00:07

On Tue, 10 Aug 2004 22:04:01 GMT, Verner Johnsen
<vejoh@post10.tele.dk> wrote:

>Jeg mener helt bestem også, at jeg havde den instillet til ikke at
>starte ny tråd før jeg opgraderede.

Jeg kiggede lige hvor du foreslog og der er ganske rigtigt 2 optioner
der falder i øjene:

- Enable threading by subject
- Start new thread when a follow-up subject changes

De har dog ikke nogen her-og-nu effekt på allerede hentede indlæg.

Takker!

/Jesper

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 10-08-04 21:20

On Tue, 10 Aug 2004 10:09:12 GMT, "martin" <martin@hotmail.com> wrote:

>Jah..meen når du nu er så forhippet på Net ettikette, så kunne du jo lige
>skrive OT: når dit inlæg nu ikke har en flyvende sk... med emnet at gøre

Jeg ville nu mene, at man i større grad bryder net etiketten ved at
skrive OT foran et indlæg. Dermed signalerer man jo direkte, at man
godt er klar over indlægget er i strid med fundatsen for gruppen.

/Jesper

Fra : Peter Weis

Dato : 10-08-04 20:52

> [...]

> hvor det kan laves. Efter min mening svarer det til at købe en
> stump til en bil, ergo hører det til i markedsgruppen.

skal det forstås sådan at du vil udføre det for nogle skumbananer?

mvh
Peter

Fra : Nic Ho

Dato : 10-08-04 06:58

Prøv www.jobber.dk

Fra : Ulrik Aa

Dato : 10-08-04 13:15

Var ikke klar over, at jeg var i den forkerte gruppe. Tak for de
forskellige svar - det lyder som gode steder at lede.

Mvh
Ulrik

Fra : Basil

Dato : 10-08-04 11:49

> [...]
> en ca. pris før vedkommende går i gang.
>
> Håber der er nogen, som synes, det kunne være interessant eller kender

Hej Ulrik.
Jeg kender et par Alfa-, og specielt vintage-alfa-, tosser som jeg kan sende
din forespørgsel videre til, men der skal være lidt mere info.
De bor omkring Ishøj og Frederikssund, er det muligt for dig at transportere
bilen dertil ?
Kai

Fra : Ulrik Aa

Dato : 10-08-04 22:14

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message news:<uK1Sc.30114$Vf.1890802@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> din forespørgsel videre til, men der skal være lidt mere info.
> De bor omkring Ishøj og Frederikssund, er det muligt for dig at transportere

Hej Kai

Det lyder helt perfekt! Og det burde bestemt være muligt at få bilen
til Ishøj eller Frederikssund. Jeg ved dog ikke helt, hvad der er brug
for, at jeg skriver?
Er din e-mail en, som man kan skrive til? - i så fald kunne jeg sende
et par billeder med tilhørende kommentarer?

- synes det lyder meget lovende med dine to tosser!

mvh
Ulrik

Fra : Kim

Dato : 10-08-04 17:24

> [...]
> en ca. pris før vedkommende går i gang.
>
> Håber der er nogen, som synes, det kunne være interessant eller kender

Mens at andre grubler om det nu også er en tråd der hører hjemme her, vil
jeg da lige spørge hvor i landet "bilen" står.

M.v.h.
Kim
(som syntes at indlæget er postet hvor det kører hjemme, da bilen jo ikke er
til salg. Mener også at det var her at en eller anden for nogen tid siden
fik hjælp til montering af en radio med en flaske
vodka.....sååååå..........)

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 17:33

Kim wrote:
> [...]
> ikke er til salg. Mener også at det var her at en eller anden for
> nogen tid siden fik hjælp til montering af en radio med en flaske

Ups, sorry Jeg vidste det ville komme tilbage og bide
mig i enden!

Annoncen er i gråzonen, godt vi er så frisindede her i gruppen

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Basil

Dato : 10-08-04 17:54

> [...]
> ikke er til salg. Mener også at det var her at en eller anden for
> nogen tid siden fik hjælp til montering af en radio med en flaske

Jeg ser heller ikke problemet.
Det er noget med en bil og et fritidsprojekt, så det kunne ikke være mere
rigtigt placeret.
Det er sgu ikke altid nemt at finde det rigtige sted til sine indlæg, godt
folk er large.
Kai

Fra : Ulrik Aa

Dato : 10-08-04 22:54

"Kim" <no@spam.dk> wrote in message news:<cfasrs$o1b$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> til salg. Mener også at det var her at en eller anden for nogen tid siden
> fik hjælp til montering af en radio med en flaske

Det er første gang, jeg forsøger mig med google-grupper. Så at ramme
gråzonen er alligevel en slags succes for mig.

Bilen står i København - i tre forskellige kældre!

mvh
Ulrik