Ny fætter Høyer i Sønderborg
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 19:53

Hey

Så kommer der "endnu" en fætter Høyer Autodele i verdens centrum
(Sønderborg). Den bliver lige over for thansen så nu får de da lidt
konkurrence på bilstumper.
Hold da fast og den anden Høyer ligger i Rødekro, så der er godt nok ikke
man Km mellem butikkerne mere.

--
Tom

Fra : Nicolaj C.

Dato : 09-08-04 21:31

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> konkurrence på bilstumper.
> Hold da fast og den anden Høyer ligger i Rødekro, så der er godt nok ikke

ja, og skulle det være forbigået nogens opmærksomhed så har FDM jvf. seneste
udgave af bladet MOTOR lavet en 12% rabataftale med thansen. Blot til info.
Jeg skal ikke promovere hverken det ene eller andet. Rabatten gælder dog
ikke køretøjer fx. en scooter, samt i forvejen nedsattte varer.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 11:01

> [...]
> konkurrence på bilstumper.
> Hold da fast og den anden Høyer ligger i Rødekro, så der er godt nok ikke

I Søborg ligger de i samme bygning, I Glostrup Ligger Daells Møbelhus samme
sted.
Hr Dahll er vist ikke uden forretningstallent. Og så skal vi ikke glemme Jem
og Fix der er HN inden for byggemarkede, mange produkter er identiske med
dele i HN, men det er jo også samme koncern.
Koncernen ejes af Kurt Daell og omfatter foruden Harald Nyborg også kæderne
Daells Bolighus, Jem & Fix og en lang række andre selskaber.
Synergieffekt?
HN og Jem og Fix ligger ofte i samme byer, ca. 16-18 stk. og Højer ofte i de
samme byer ( 20 stk)
Perlegrusmekaniker mangler lige en hel masse efter at have skildt skidtet
af, så er det rartbat kunne hente det på cykel i nærheden en lørdag
Det er ikke alle der på forhånd har anskaffet de korrekte dele før man
skiller dyret i atomer.

Kunne det tænkes, at der bag kulisserne er en strategi mellem Daell (HN)
og Bent Jensen. (THansen)
--
Møller