Opel Omega 3.0 MV6 - Erfaringer
Fra : peter

Dato : 04-08-04 13:23

Opel Omega 3.0 MV6 aut. 1996 - ca. 300000 km..

Er her nogen her i gruppen der har erfaringer med bilen..

Nogen der ved hvad en udskiftning af automatgearkassen kan løbe op i - Evt.
hvor lang dem kan holde.

MVH. Peter

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 13:37

"peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er her nogen her i gruppen der har erfaringer med bilen..
>
> Nogen der ved hvad en udskiftning af automatgearkassen kan løbe op i -

Jeg kan foreslå dig at spørge om det samme i forummet på www.OpelPower.dk -
der sidder nogle gutter inde der er mere inde i V6-tingesterne end mig ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 13:51

> Opel Omega 3.0 MV6 aut. 1996 - ca. 300000 km..
> Er her nogen her i gruppen der har erfaringer med bilen..

Rust, rust og rust.

> Nogen der ved hvad en udskiftning af automatgearkassen kan løbe op i -
Evt.
> hvor lang dem kan holde.

Ingen erfaring - sorry.

--