Finde 12V i en Passat
Fra : Poul Hansen

Dato : 02-08-04 11:44

Hej alle

Jeg vil gerne montere en lommecomputer i min bil - men løsningen med 12V fra
cigarettænderen er altså lidt for kikset.

Jeg har overvejet at føre en ledning om bag på radioen, men bagsiden af
radiohullet er lukket ualmindelig godt til og jeg har svært ved at se,
hvordan jeg skal få ledningen ud i kabinen. Jeg har også overvejet at føre
en ledning op til lyset i handskerummet, men der er vel ikke 12V når
handskerummet er lukket?

Hvor kan jeg lettest snuppe de nødvendige 12V?

Bilen er en Passat fra 2004.

Mvh.
Hansen

Fra : Peter C.

Dato : 02-08-04 13:49

> Hvor kan jeg lettest snuppe de nødvendige 12V?

Hvad med bagsiden af cigartænderstikket ?

Det kan jeg da huske jeg har gjort engang på min forrige Corolla......men
der er det muligvis også nemmere at komme til.
Jeg ved ikke hvordan Passat er på det punkt.

Well....bare et forslag

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 03-08-04 13:49

"Poul Hansen" <dfgg@ddd.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg lettest snuppe de nødvendige 12V?
>
> Bilen er en Passat fra 2004.

Jeg ved at på den forrige Passat sad der en slags klemrække under
sikringspannelet (eller var det til venstre for rattet?), med bla. 12 volt
til ekstraudstyr, det er klart den jeg ville vælge.

/Morten