Billeder fra Copenhagen Historic Grad Prix~
Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 17:17

66 stykker i dk.binaer.motor.
.....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-08-04 17:45

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:TI8Pc.133$OI.23@news.get2net.dk...

> 66 stykker i dk.binaer.motor.
> ....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Super lækre billeder. - tak for dem! :)

-M

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 18:08

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:410d1df2$0$26363$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Super lækre billeder. - tak for dem! :)

Velbekomme, har brugt 6-7 timer på efterbehandling, beskæring, hjemmeside
osv. så nu vil jeg fise den lidt af

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-08-04 18:16

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> 66 stykker i dk.binaer.motor.
> ....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Takker !

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-08-04 18:27

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev :

>....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Flotte billeder Thomas - man kan sgu' næsten lugte bensinosen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 18:19

Thomas H. wrote:
> 66 stykker i dk.binaer.motor.
> ....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Nyyyydeligt.

Men 2 ting:
1) Corvetten er så vidt jeg fik oplyst ikke fra '64, men fra '65.
2) Jenna Brorson er ikke Verdens pt. Kønneste Racersild. Det er derimod
Katja Poensgen.

Weekendens lækreste bil?
Det står mellem BlueThunder Mustang'en og Corona F360'eren, med Raneault
Alpina'en som en dark horse.

-V-

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 18:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> 1) Corvetten er så vidt jeg fik oplyst ikke fra '64, men fra '65.

Jeg har alle data fra www.chgp.dk ...om de er rigtige eller forkerte ved
jeg ikke

> 2) Jenna Brorson er ikke Verdens pt. Kønneste Racersild. Det er derimod
> Katja Poensgen.

Hun er jo tysker!
Ja grim ser hun da heller ikke ud, men jeg synes alligevel den anden ser
mere naturlig smuk ud

> Weekendens lækreste bil?
> Det står mellem BlueThunder Mustang'en og Corona F360'eren, med Raneault
> Alpina'en som en dark horse.

Tjaa, det er svært at sige..

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 18:57

Thomas H. wrote:

> Jeg har alle data fra www.chgp.dk ...om de er rigtige eller
> forkerte ved jeg ikke

Point taken.
Grunden til min nidkærhed er at jeg stod og savlede en kende over den, og
selvfølgelig skulle vide alt om skidtet. Jeg har ikke tjekket oplysningerne
på den officielle side.

> Hun er jo tysker!
> Ja grim ser hun da heller ikke ud, men jeg synes alligevel den anden
> ser mere naturlig smuk ud

Point taken 2. Jeg deler ikke helt din mening, men hvad gør det.

-V-

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 20:15

> [...]

> Grunden til min nidkærhed er at jeg stod og savlede en kende over den, og
> selvfølgelig skulle vide alt om skidtet. Jeg har ikke tjekket

Men igen, er der forskel på de to?

> Point taken 2. Jeg deler ikke helt din mening, men hvad gør det.

Tænk hvis alle mænd var enige om hvilke piger der var søde og ikke søde, så
ville der sgu være en del flere problemer end der er nu
.....jeg har dog ikke kunne finde ud af, hvor gammel hende Jenna er, det står
ikke på nettet - ikke på mit i hvert fald.

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 22:35

Thomas H. wrote:

> Men igen, er der forskel på de to?

Dammit, du afsporer fuldstændigt diskussionen nu!
Det er ligegyldigt gentager l i g e g y l d i g t om der er forskel! Jeg vil
bare have ret!!!

-V-

Fra : Verner Johnsen

Dato : 01-08-04 22:37

On Sun, 1 Aug 2004 21:14:48 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Men igen, er der forskel på de to?

Ja, det er der da

På den serie der løb fra 1963 til 1967 ku' man først og fremmest se på
de "huller" der var lavet i forskærmene bag ved forhjulene.

63 og 64 havde 2 vandrette indpresninger.
Øvrige forskelle på disse årgange er at 63'eren havde falske
luftindtag i motorhjælmen, og coupe modellen havde delt bagrude i 63.

65 og 66 havde 3 lodrette gæller.
Øvrige forskelle på disse årgange er kølergitteret havde vandrette
ribber i 65 og gitter med både vandrette og lodrette ribber i 66.
65 coupe modellen havde nogle gæller i B-stolpen (eller hedder det
C-stolpen på sådan en ?) altså mellem sidedøren og bagruden.
Disse findes ikke på 66 modellen.

67 havde 5 lodrette gæller i forskærmen, og lignede i øvrigt 66
modellen.

Derudover er der nogle detailforskelle i logoer, og afhængig af
motortype er der nogle forskellige buler i motorhjælmen.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 23:00

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derudover er der nogle detailforskelle i logoer, og afhængig af
> motortype er der nogle forskellige buler i motorhjælmen.

Du er fandeme så overfladisk, jeg gider slet ikke diskutere på dette niveau

Fra : Verner Johnsen

Dato : 01-08-04 20:37

On Sun, 1 Aug 2004 19:43:34 +0200, "Thomas H."

>Jeg har alle data fra www.chgp.dk ...om de er rigtige eller forkerte ved
>jeg ikke

Den mørke Corvette med nummer 13 på siden er utvivlsomt en årgang
1965.
Men derfor kan den jo godt være lavet i 1964

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 22:37

Verner Johnsen wrote:

> Den mørke Corvette med nummer 13 på siden er utvivlsomt en årgang
> 1965.
> Men derfor kan den jo godt være lavet i 1964

Verner ved det.

Hvem ellers?

(og tak!)

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 21:25

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> Jeg har alle data fra www.chgp.dk ...om de er rigtige eller forkerte ved
> jeg ikke

Så er du lovlig undskyldt, for fejlfri er de ikke.
--
Møller

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-08-04 20:19

-V- wrote:

> Weekendens lækreste bil?
> Det står mellem BlueThunder Mustang'en og Corona F360'eren, med Raneault
> Alpina'en som en dark horse.

Du var ikke henne og se de to Pantera'er??

--
Hygge..
Thomas

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 22:34

Thomas Strandtoft wrote:

> Du var ikke henne og se de to Pantera'er??

Var det dem, der i virkeligheden var De Tomaso'er? Nej, jeg kiggede ikke
nærmere på dem.
Burde jeg have gjort det?

Har du et link til et pic af dem?

-V-

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 17:13

-V- wrote:

> Var det dem, der i virkeligheden var De Tomaso'er?

Øh, ja, det kan man godt sige, de hedder De Tomaso Pantera..

> Nej, jeg kiggede ikke
> nærmere på dem.
> Burde jeg have gjort det?

Ja, det synes jeg da.. Italiensk køremaskine med amerikansk motor,
det er i sig selv ikke nogen fjollet kombination. Den gule af dem
havde åbnet for motorrummet og der lå en ordentlig 'kanerkværn,
med to gange 4-1 udstødninger og ganske befriet for lydpotter..

> Har du et link til et pic af dem?

Næh, men der ligger nogle tilsvarende på linket i min signatur,
under pictures, DeTomaso_Pantera..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-08-04 17:25

Thomas Strandtoft wrote:

> Næh, men der ligger nogle tilsvarende på linket i min signatur,
> under pictures, DeTomaso_Pantera..

Jeg fik da knipset et billede eller to af den ene, de ligger (sammen med alt
det andet fra i lørdags) på min hjemmeside.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 02-08-04 22:34

> [...]
> havde åbnet for motorrummet og der lå en ordentlig 'kanerkværn,
> med to gange 4-1 udstødninger og ganske befriet for lydpotter..

De har købt særlig licens til at producere specielle AP Racing bremser,
motoren i den ene yder 550hk osv.! Ejerne er gale! :))

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 04-08-04 06:37

Cosworth POWER wrote:

> De har købt særlig licens til at producere specielle AP Racing bremser,
> motoren i den ene yder 550hk osv.! Ejerne er gale! :))

Per har et billede af motorrummet i den gule liggende, 2 x 4 rør
direkte over i et par "trompeter"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-04 19:32

Thomas H. wrote:
> 66 stykker i dk.binaer.motor.
> ....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Flotte billeder (som sædvanligt fra din hånd).

Jeg har også selv lige lagt lidt op (sammen med lidt videoklip) på min
hjemmeside, de kan dog ikke konkurrere med dine.

Jeg synes i øvrigt at det var et rimeligt godt arrangement, bortset fra at
man følte sig lidt "røvrendt" fordi man havde købt en af de dyre VIP
billetter
Og så var det aaaaaaaaallllllt for varmt derinde, pyha

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 01-08-04 20:01

> [...]
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

Har lige prøvet at se de videoer du har lavet, men kan ikke komme igennem
til dem, billederne virker dog fint.
Har du et fif?

Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 01-08-04 20:04

Glem det, jeg havde ikke lige set det med at højreklikke, det må være
varmen.

Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-04 20:22

Niels Bengaard wrote:

> Har lige prøvet at se de videoer du har lavet, men kan ikke komme
> igennem til dem, billederne virker dog fint.
> Har du et fif?

Jeps, du skal vente lidt, de sidste videoer kommer først "på" i morgen, da
der gik "ged" i min PC'er i dag
Men de skal nok komme

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : -V-

Dato : 01-08-04 20:04

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg synes i øvrigt at det var et rimeligt godt arrangement, bortset
> fra at man følte sig lidt "røvrendt" fordi man havde købt en af de
> dyre VIP billetter

Hvad fik man for dem, udover en plads på VIP-tribunerne?

-V-

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-04 20:36

-V- wrote:

> Hvad fik man for dem, udover en plads på VIP-tribunerne?

De "bedste" sidepladser med fast nummer/plads ved start/mål langsiden,
adgang til Pit'en (ligesom alle andre ?) og spisning sammen med kørene.
Det var i hvert fald hvad de skrev på deres hjemmeside samt hos BilletNet.
De bedste sidepladser viste sig at være en lillebitte bænk (uden ryglæn)
hvor der stort set heller ikke var plads til fødderne (og r*ven), og ingen
numerering.
Ved alle "Pit'erne" var der totalt åbent hele tiden for ALLE gæster, det
skulle ifølge deres eget salgsmaterialle KUN være for dem med VIP billetter.
Spisningen med de kendte, viste sig at foregå i et stort telt (som havde en
ca. temperatur på 40 grader inden for), men der var ingen kendte. Vi kunne
dog se i den anden ende af teltet, der var dækket meget fint op, med lækre
stole/borde, blomster, rigtigt porcelæn og meget mere, men det var adskilt
fra os med et stykke halv gennemsigtligt teltdug. Og vi fik kun pap
tallerkner, plastic kniv/gaffel og lov til at side på en gammel skæv træbænk
(igen uden ryglæn). Til gengæld måtte vi så gå hele banen rundt, for at få
udleveret vores "spisebillet", da de fjolser, som havde taget i mod os da vi
ankom om morgene, ikke viste at vi skulle have udleveret specielle
spisebilletter og andre ting. Det var så lige før vi ikke kunne få
billetterne, da de sagde "Alle kan jo komme og sige de ingen spisebilletter
har fået", så først da jeg "hævede stemmen" lykkedes det os at få dem
udleveret, men som sagt helt omme på den anden side af banen, end hvor
spiseteltet lå. Maden fejlede dog ikke noget, og der var masser af gratis
iskoldt kildevand, det var lækkert nok i den hede.
At vi så ikke så en eneste kører/kendt i teltet (tror de havde en anden
tidsplan end os), det gjorde såmænd ikke så meget
Efter spisning gik vi ind på nogle af de "billigere" tribune pladser, og der
var ganske udemærkede sæder, med ryglæn og god benplads, lidt a'la i en
biograf.
Jeg ved i hvert fald, at til næste år, så giver jeg ikke 500,- kr. for at
blive røvrendt.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 21:57

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> biograf.
> Jeg ved i hvert fald, at til næste år, så giver jeg ikke 500,- kr. for at

Nej der var mange ting der var ret dårlig arrangeret, bare sådan en ganske
simpel ting, som at der stort set ingen skraldespande var, så folk, inkl.
mig selv, bare måtte smide affald i et hjørne eller lign.
Man skulle tro, at man, når man lavede sådan et arrangement, havde en lille
checkliste over de mest almindelige ting.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 17:05

"Thomas H." wrote:

> [...]
> Man skulle tro, at man, når man lavede sådan et arrangement, havde en lille
> checkliste over de mest almindelige ting.

Jeg undrede mig lidt over de sære afspærringer. Henne ved F1
depotet var der sat nogle rød/hvid stribede bånd op. Problemet var
at de afskar folk fra toiletterne og den generelle adgang til F1
depotet, så et par officials stod og løftede båndet så folk kunne
vade under. Vel ankommet i F1 depotet skulle man så under endnu et
bånd, henover den normale midterrabat, for at komme over i
"skoven" og igen var der officials der guidede folk under.. Jeg
forstod ikke helt hvorfor båndene var der, måske var de kun "i
brug" når der var åbent ind til banen så F1'erne kunne komme
forbi??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-08-04 17:28

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> forstod ikke helt hvorfor båndene var der, måske var de kun "i
> brug" når der var åbent ind til banen så F1'erne kunne komme

Jeps, det var nogle afspærringer der blev sat op da F1'erne skulle ind på
banen.
Vi var på det tidspunkt på vej ud på vores "jagt" efter føde, og kom lige
til da de spærrede med båndene.
Det var så en okay plads at stå på, lige ved siden af hvor de kørte bilerne
ind, det lød viiildt fedt
Vi snakkede dog om, hvad med dem der evt. sad inde på lokummerne, da de
spærrede af, når de kom ud lige i "hovedet" på en formel 1 racer

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 20:15

> Flotte billeder (som sædvanligt fra din hånd).
>
> Jeg har også selv lige lagt lidt op (sammen med lidt videoklip) på min
> hjemmeside, de kan dog ikke konkurrere med dine.

Takker, men jeg synes nu dine ser ret pæne ud, men det er faktisk ret svært
at tage dem med lidt action i, specielt havde jeg store problemer med, at
der var blandet sol og skygge på de fede steder!
Men hvis jeg laver et link nederst, til din videoside, laver du så et til
min? Noget med "se flere billeder her" eller lign..

> Jeg synes i øvrigt at det var et rimeligt godt arrangement, bortset fra at
> man følte sig lidt "røvrendt" fordi man havde købt en af de dyre VIP
> billetter

Jeg undrede mig mere over, at jeg havde betalt 300 PLUS GEBYR for at
bestille en billet, mens min kammerat kom ind for 300,- rent, fordi han bare
købte ved indgangen *G*
Men ja, jeg så godt hvor VIP-pladserne var, dem var der ikke meget ved

> Og så var det aaaaaaaaallllllt for varmt derinde, pyha

En god sommerdag var det

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-04 20:40

Thomas H. wrote:

> Takker, men jeg synes nu dine ser ret pæne ud, men det er faktisk ret
> svært at tage dem med lidt action i,

Jeps, jeg skulle have taget mit gamle spejlrefleks med, det kan sq fange
action noget bedre end mit digicam.

> specielt havde jeg store
> problemer med, at der var blandet sol og skygge på de fede steder!

Sol og skygge ?
Jeg synes kun der var sol, sol og atter sol alle de steder jeg var

> Men hvis jeg laver et link nederst, til din videoside, laver du så et
> til min? Noget med "se flere billeder her" eller lign..

Det er en deal

> Jeg undrede mig mere over, at jeg havde betalt 300 PLUS GEBYR for at
> bestille en billet, mens min kammerat kom ind for 300,- rent, fordi
> han bare købte ved indgangen *G*

Jeg gav 500,- gode dankse kroner for min VIP billet, det var så med
spisning.
At det hele så var ved at gå op i hat og briller, på grund af uduelige folk
ved indgangen, det var så et stort minus

> Men ja, jeg så godt hvor VIP-pladserne var, dem var der ikke meget
> ved

Nope, og så de sæder, mine børn ville nok ikke engang side på dem

> En god sommerdag var det

He he, ja varmt var det

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 01-08-04 21:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sol og skygge ?
> Jeg synes kun der var sol, sol og atter sol alle de steder jeg var

Jeg synes der var meget skygge i svingene..

> Det er en deal

Jeg skal lige tage mig sammen, så smider jeg den på

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 17:07

"Thomas H." wrote:

> Jeg undrede mig mere over, at jeg havde betalt 300 PLUS GEBYR for at
> bestille en billet, mens min kammerat kom ind for 300,- rent, fordi han bare
> købte ved indgangen *G*

Jeg gav 200 ved indgangen, dog med det forbehold at jeg ikke måtte
bruge tribunerne..

> En god sommerdag var det

Jep, intet som sol, sommer og benzindampe..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-08-04 20:15

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg synes i øvrigt at det var et rimeligt godt arrangement, bortset fra at
> man følte sig lidt "røvrendt" fordi man havde købt en af de dyre VIP
> billetter

Ja, dem grinede jeg også en del af.. Var forskellen ikke primært
om man stod på den ene eller den anden side af vejen, vi jokede
ihvertfald med at man kunne have sat nogle skilte op på VIP
hegnene, med teksten ud mod banen så man kunne læse det fra
"pøbelsiden" og ordene "De mennesker bag dette hegn har betalt 300
mere end du har for at se eksakt det samme.."

Rygterne sagde dog at man som VIP var inviteret til at spise
sammen med Joakim og Alexandra efter løbet, men helt ærligt, hvis
jeg vil spise sammen med en kineser, så er der et hyggeligt sted
ikke ret langt fra min bopæl..

> Og så var det aaaaaaaaallllllt for varmt derinde, pyha

Det var fint ovre på "pøbelsiden", vi sad i ly af de store træer..

Glæd dig over at du har været med til at sponsere et fint projekt,
det virker for mig..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-08-04 20:44

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> "pøbelsiden" og ordene "De mennesker bag dette hegn har betalt 300
> mere end du har for at se eksakt det samme.."

Nej nej nej, VIP pladserne var på de 2 tribuner lige ved start/mål
langsiden, og så måtte vi også bruge alle de andre tribuner hvis vi ville,
og det ville vi

> Rygterne sagde dog at man som VIP var inviteret til at spise
> sammen med Joakim og Alexandra efter løbet,

Nope, spisningen skulle foregå mellem kl. 11 (tror jeg det var) og kl. 14.
Der var ca dobbelt så varmt inde i madteltet, som der var uden for

> men helt ærligt, hvis
> jeg vil spise sammen med en kineser, så er der et hyggeligt sted
> ikke ret langt fra min bopæl..

He he

> Det var fint ovre på "pøbelsiden", vi sad i ly af de store træer..

He he, ja det så jeg jo, i sad godt der i skyggen og hyggede

> Glæd dig over at du har været med til at sponsere et fint projekt,
> det virker for mig..

Hvis de bare havde holdt det som de lovede, så havde jeg skam ikke haft
nogen problemer med det overhovedet, men at betale ekstra for at blive
røvrendt, det bryder jeg mig ikke om

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 16:57

Per Beer Hansen wrote:

> Nej nej nej, VIP pladserne var på de 2 tribuner lige ved start/mål
> langsiden, og så måtte vi også bruge alle de andre tribuner hvis vi ville,
> og det ville vi

Tribunerne, det var de der der stod ude i solen??

> He he, ja det så jeg jo, i sad godt der i skyggen og hyggede

Jep, til 60 kroner pr. siddeplads... Myggene hyggede sig også, jeg
tror jeg har en 10-15 myggestik, men det er sgu en ringe pris at
betale for en dag med ræs..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-08-04 17:40

Thomas Strandtoft wrote:

> Tribunerne, det var de der der stod ude i solen??

Jeps, det tør siges.
Der var fri "Grill" inkluderet i VIP prisen

> Jep, til 60 kroner pr. siddeplads... Myggene hyggede sig også, jeg
> tror jeg har en 10-15 myggestik, men det er sgu en ringe pris at
> betale for en dag med ræs..

Jeg fik ikke et eneste myggestik, og jeg plejer ellers altid at tiltrække
alle de myg der er i nærheden.

Alt i alt syntes jeg dog også at det var en god dag, jeg ærger mig bare over
at have betalt ekstra for noget, som ikke kunne bruges til en skid

Vi undrede os dog lidt over den manglende sikkerhed til sidst, da de unge
Go-kart kørere fik lov at komme ind på banen, og tage et par hurtige
omgange.
De havde lige fået åbnet hegnet (af et par officials), og stillet dem selv
og deres Karts ind på banen, da vi hørte en rigtig V8'er buldrene rundt på
banen.
Det var Brian Stolze i sin Mustang, han kørte bag ved en pick-up, hvor der
sad en kammeramand på ladet og filmede.
Da de skulle forbi de unge mennesker (og deres forældre) med go-karterne,
kørte han fuldstændigt råddent, selvom alle de mennesker stod ude på banen.
Dette gentog han så en 2 - 3 gange ialt, for at afslutte med en totalt vild
(fuld speed) forbi kørsel på sidste omgang, hvor han havde overhalet
kameravognen.
Ungersvendene og deres forældre så mildest talt lidt forskrækkede ud, og det
syntes jeg var helt forståeligt.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 21:30

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> Dette gentog han så en 2 - 3 gange ialt, for at afslutte med en totalt vild
> (fuld speed) forbi kørsel på sidste omgang, hvor han havde overhalet

Det lyder ret ukarakteristisk, Stoltze plejer godt at kunne
vurdere situationer og vælge den sikre løsning, bl.a. satte han
sin bil i barrieren med vilje under CCCC2000 for at undgå at
baldre ind i et par biler der allerede var tørnet sammen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-08-04 17:04

Thomas Strandtoft wrote:

> Det lyder ret ukarakteristisk, Stoltze plejer godt at kunne
> vurdere situationer og vælge den sikre løsning,

Nu ved jeg jo så heller ikke om det var Stolze, der sad bag rattet, men det
var i hvert fald hans Mustang.

> bl.a. satte han
> sin bil i barrieren med vilje under CCCC2000 for at undgå at
> baldre ind i et par biler der allerede var tørnet sammen..

Jeg synes også han plejer at køre fornuftigt, men det han (hvis det da var
ham) lavede i lørdags, det var ikke særligt fornuftigt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 02-08-04 22:35

> 66 stykker i dk.binaer.motor.
> ....eller her: www.thhe.dk/chgp2004.htm

Sølvmetallic Ferrari Enzo?? Den er sgu kun leveret i sort, rød og gul,
hvorfor den må være speciallakeret efterfølgende!?!

Fra : martin

Dato : 03-08-04 07:04

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Sølvmetallic Ferrari Enzo?? Den er sgu kun leveret i sort, rød og gul,
> hvorfor den må være speciallakeret efterfølgende!?!

> [...]

Nix der er lavet 2 den ene var den du så eget af Juan Barazi ( UK ) den
andes står eet eller andet sted i mellem amerika

Den Enzi der stod til chgp var kun 2 måneder gammel og med org. maling, Ja
jeg kan da godt lige inskyde at den kørte fantaskisk :-]

( jeg kan stadivæk ikke få armene ned)

Martin

Fra : Cosworth POWER

Dato : 04-08-04 09:31

> Den Enzi der stod til chgp var kun 2 måneder gammel og med org.
> maling, Ja jeg kan da godt lige inskyde at den kørte fantaskisk :-]
>
> ( jeg kan stadivæk ikke få armene ned)

Fortæl lidt mere om det, mester!! :)

Fra : martin

Dato : 04-08-04 09:58

> Fortæl lidt mere om det, mester!! :)

Jamen hvad vil du høre.....

hans AC cobra sprang koblings boltene, vi tog hjem på værkstedet og fixede
det så han kunne køre 2 heat i chgp

da vi så havde skuet lidt hentede vi sushi ( i enzo'en ). alt i alt var
det en hyggelig aften.

enzo virker fantastisk rolig og glidene i alt hvad den gør. der er meget
roligt i kabinen,
meget komfortabel, selv om sidde brønden er lidt kort.
Og så er den jo rimelig hurtig.

da vi kørte om kap forbi fiske torvet ind mod byen, kunne cobra'en godt
hænge på enzo'en
hans cobra er bare brutal..

yahaaaw..