Reparationsbog, golf 1986
Fra : Mette

Dato : 31-07-04 07:44

Hej gruppe

Det blev en Golf... Den står lige nu og venter på, at det bliver mandag,
så vi kan få den indregistreret til mig. (Ja, selvfølgelig er den blå, hvad
tror I?!? <grin>)

Kan man bruge denne gør-det-selv reparationsbog for Golf'er til en Golf 1,6
GL Aut. fra 1986?

Der står om bogen, at den dækker følgende modeller:

VW Golf & Vento front-wheel-drive models with four-cylinder petrol and
diesel engines. 1391 cc, 1598 cc, 1781 cc, 1984 cc (inc. DOHC) petrol
engines. FEB 1992 - 1996 (J to N registrations).

Det ligner jo den næste model, men vil man alligevel kunne bruge den til
noget fornuftigt? Og her taler jeg om mig, som aldrig har rodet med en bil
før.

Hvis der findes andre bøger om emnet, må I også gerne sige til.

Mvh,
Mette

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-07-04 07:59

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev :

>Hej gruppe

Hej Mette

>Det blev en Golf... Den står lige nu og venter på, at det bliver mandag,
>så vi kan få den indregistreret til mig. (Ja, selvfølgelig er den blå, hvad
>tror I?!? <grin>)

Hmmmmm .... Quinder ........ hehe...

>Kan man bruge denne gør-det-selv reparationsbog for Golf'er til en Golf 1,6
>GL Aut. fra 1986?

Måske, måske ikke - men du skal nok gøre dig selv en tjeneste at hitte
den bog, der dækker din model, der kan jo være en del forskelle f.eks
i hvordan man skille visse ting ad

>Hvis der findes andre bøger om emnet, må I også gerne sige til.

Der er dælme bøger om alt (undtagens kvinders spøjse farvevalg ;) -
hvis du kigger på biblioteket, kan du nok få en ide om hvilken bog du
skal have fat i - ellers ville jeg da høre rødderne på det der golf
forum http://www.golf2.dk

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-07-04 08:31

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Der er dælme bøger om alt (undtagens kvinders spøjse farvevalg ;) -

Det er vist ikke det eneste vedr. dem, som INGEN har formået at skrive en
bog om ;)))).

> hvis du kigger på biblioteket, kan du nok få en ide om hvilken bog du
> skal have fat i - ellers ville jeg da høre rødderne på det der golf
> forum http://www.golf2.dk

Biblioteket, søg_og_du_skal_finde, et tip er: Haynes, en serie af DIYbøger,
+ GOLF : http://bibliotek.dk/

Fra : Mette

Dato : 31-07-04 08:44

> Det er vist ikke det eneste vedr. dem, som INGEN har formået at skrive en
> bog om ;)))).

Hæ hæ, næppe. Jeg kan berolige jer med, at mænd ikke er de eneste, der
ikke altid forstår kvinder... Vi er også et konstant mysterium for os selv.

> Biblioteket, søg_og_du_skal_finde, et tip er: Haynes, en serie af
DIYbøger,
> + GOLF : http://bibliotek.dk/

Biblioteket og Golf2-klubben lyder som gode steder at starte eftersøgningen.

Tak for hjælpen, begge to!

Mvh,
Mette

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 31-07-04 13:06

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mandag,
> så vi kan få den indregistreret til mig. (Ja, selvfølgelig er den blå,

Har du brug for en instruktionsbog, så bør det være den rigtige. Af de ting
man selv nemt kan lave,
er rigtig meget ændret fra Golf 2 til 3

Men du kan sagtens købe Haynes bogen for Golf 2 brugt til en fornuftig
penge.

Og så kan du gemme Golf 3 bogen, til du en dag for sådan en model. :)