Sjoveste bilreklame
Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 21:39

Hey

Den er da rigtig god den her reklame fra Thansen hvor han den unge gut der
kommer ind i synshallen med sin overgeilede brianbil, stikker en kage i hans
kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer
igen

--
Tom

Fra : jk

Dato : 30-07-04 21:47

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
> Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer

bonderøvsreklame - toyota slår den med flere længder!

/JK

Fra : .salem

Dato : 30-07-04 21:52

"jk" <DontSpam@me.com> skrev i en meddelelse
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> hans
>
> bonderøvsreklame - toyota slår den med flere længder!

den bedste jeg har set er for jeep.
Hele familien er på vej hjem og bilen er helt mudret. Da de forlader bilen
efter at have parkeret foran huset ryster bilen sig som en hund og alt
mudret vælter ind over dem og deres fine hus :)

..salem

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-07-04 22:01

..salem skrev:

> [...]
> bilen efter at have parkeret foran huset ryster bilen sig som en hund og
> alt mudret vælter ind over dem og deres fine hus :)

LOL!

Har du evt. et link til klippet?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Per Wildau

Dato : 30-07-04 22:12

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> LOL!
>
> Har du evt. et link til klippet?

Her er et:

http://tinyurl.com/2qkzy

P3R

Fra : Per Wildau

Dato : 30-07-04 22:17
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-07-04 22:20

Per Wildau skrev:

> ... og en anden en:
>
> http://members.optusnet.com.au/~jimbeamblack/cat.mpg

Kender den også (ligger i mit opendir).

Den er bare griner!

Fra : Per Wildau

Dato : 30-07-04 22:32
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-07-04 22:18

Per Wildau skrev:

> http://tinyurl.com/2qkzy

Takker!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-07-04 22:19

Per Wildau skrev:

> http://tinyurl.com/2qkzy

På den anden side..... det var ikke hvad jeg troede! Hehe kendte den godt
på forhånd - kunne genkende lyden da den hentede i baggrunden!

Fra : ChristianTC

Dato : 30-07-04 22:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> På den anden side..... det var ikke hvad jeg troede! Hehe kendte den godt
> på forhånd - kunne genkende lyden da den hentede i baggrunden!

Panfløjtemusik, skøn bil der kører det er jo helt idyllisk, men
Arghhhhhhhhhh pludselig dukker der i et spiltsekund en ækel tingest op på
skærmen. Og jeg, der har glemt at skrue højtalerne ned efter et godt spil
vietcong mit hjerte stopper lige et øjeblik

Med Væmmelige Hilsener
Christian

Fra : Per Wildau

Dato : 30-07-04 22:50

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skærmen. Og jeg, der har glemt at skrue højtalerne ned efter et godt spil
> vietcong mit hjerte stopper lige et øjeblik

Sad sammen med en kammerat da den kom ind pr. mail.

Vi havde også skruet op - jeg måtte hjælpe min kammerat ned fra lysekronen
bagefter.

P3R

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-07-04 13:48

Per Wildau skrev:

> Vi havde også skruet op - jeg måtte hjælpe min kammerat ned fra
> lysekronen bagefter.

Hehehe... har en kammerat som selv mener han er ret hård.. behøver jeg
nævne det er hans skyld jeg skal til at rep. loft for buler?

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 13:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse >
LOL!

> Har du evt. et link til klippet?

Nu vi snakker sjove bilreklamer - jeg har fundet en bil til dig:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=465804&page=1

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 14:01

Fra : Torben E

Dato : 31-07-04 14:14

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

Hvad mangler der her ?

http://billeder.bilbasen.dk/annoncer600/511612_3.jpg

Torben E

Fra : Verner Johnsen

Dato : 31-07-04 14:34

On Sat, 31 Jul 2004 15:14:09 +0200, "Torben E"
<topcon@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

>Hvad mangler der her ?
>
>http://billeder.bilbasen.dk/annoncer600/511612_3.jpg

Der mangler en kompressor i nederste venstre hjørne af billedet.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Torben E

Dato : 31-07-04 14:40

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> wrote in message

> Der mangler en kompressor i nederste venstre hjørne af billedet.
>
> --

Yes, ganske usædvanligt for en 9000´ner

Torben E

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 15:35

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad mangler der her ?
>
> http://billeder.bilbasen.dk/annoncer600/511612_3.jpg

Damn.....den så jeg ikke....

M.v.h.

Fra : Per O.

Dato : 30-07-04 23:02

Tom wrote:
> [...]
> en kage i hans kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo
> ikke sig selv". Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe

Tænk, jeg synes T Hansen reklamer er noget af det mest hjernedøde der
findes. Toyota er bedre til det der med reklame som har underholdningsværdi.
De unge fyre i T Hansen reklamerne får jeg bare lyst til at klappe et par på
låget ! Og sparke deres Brian biler ned i den nærmeste grøft !

Per O.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-07-04 23:27

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De unge fyre i T Hansen reklamerne får jeg bare lyst til at klappe et par

> låget ! Og sparke deres Brian biler ned i den nærmeste grøft !

*LOL* Miljøsvin...

M.v.h.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-07-04 09:09

Per O. faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> De unge fyre i T Hansen reklamerne får jeg bare lyst
> til at klappe et par på låget ! Og sparke deres Brian biler ned i den
> nærmeste grøft !

Hehe. Jeg syntes nu ikke den med synshallen eller ham der bliver stoppet på
landevejen er så gale, men ham der parkerer foran grill-baren skulle da
godt nok have lidt klaps :)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 23:56

> [...]
> kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
> Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer

Det værste er bare at bilen ikke går gennem syn !
Der er alt for mørk solfilm i ruderne.

PJ

Fra : Sp@cey

Dato : 31-07-04 09:15

> [...]
> kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
> Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer
Thansen og kvalitet i samme sætning?

--
Sp@cey

I love the smell of napalm in the morning... Smells like victory.

Fra : Basil

Dato : 31-07-04 09:19

> Thansen og kvalitet i samme sætning?

Deres kulørte kataloger er da i en flot kvalitet
Kai

Fra : Brian

Dato : 31-07-04 09:53

Hejsa

Basil skrev:

> Deres kulørte kataloger er da i en flot kvalitet

Du forveksler kvalitet med kvantitet

/Brian

Fra : Rasmus

Dato : 31-07-04 09:47

> [...]
> kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
> Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer

Se det her er fed bil reklame !!! http://multimedia.honda-eu.com/accord/ ,
lavet uden spicialeffekts, og i en optagelse. Det tog dem også over 600
gange at få det til at lykkedes !!

Fra : Per Wildau

Dato : 31-07-04 10:22

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Se det her er fed bil reklame !!! http://multimedia.honda-eu.com/accord/ ,
> lavet uden spicialeffekts, og i en optagelse. Det tog dem også over 600
> gange at få det til at lykkedes !!

Er den ikke bedre her??

http://autorepair.about.com/library/multimedia/bl-honda.htm

P3R

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 11:12

> [...]
> lavet uden spicialeffekts, og i en optagelse. Det tog dem også over 600

Den med "uden specialeffekts", tror jeg ikke rigtig på....

M.v.h.

Fra : Olesen

Dato : 31-07-04 11:26

> "Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den med "uden specialeffekts", tror jeg ikke rigtig på....

-mener også et hjul accellererer opad på et tidspunkt...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-07-04 11:34

> -mener også et hjul accellererer opad på et tidspunkt...

Kontravægte inde i fælgen.

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-07-04 11:35

Hej!

Olesen wrote:
> -mener også et hjul accellererer opad på et tidspunkt...

Den er nu god nok. Hjulene er pakket med blylodder anbragt således, at de kan
rulle op af bakken.

Sekvensen er lavet 100% uden brug af special effects!

Men man måber sq de første gange man ser den :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Olesen

Dato : 31-07-04 11:40

> Men man måber sq de første gange man ser den :)

Er der et link til full-screen udgave ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-07-04 13:08

Hej!

Olesen wrote:
> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et link til full-screen udgave ?

Aner det ikke. Jeg har en 26MB udgave, som kan fullscreenes, men den blev hentet
i dk.b.m da den blev postet der...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Babba-Papa

Dato : 31-07-04 12:38

Der var engang en bruger ved navn "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> der skrev:

> [...]
>kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
>Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer
Næh, den bedste er efter min mening Peugeot 206-reklamen, hvor en
ung gut med alternativ hudpigmentering laver sin gamle
skrammelkasse om, til en 206-look-a-like bl.a. ved at smadre den
ind i en mur, og få en elefant til at sætte sig på fronten...

http://www.clipland.net/Video/501002055/

Hehehe...
- -
Babba-Papa

Fra : ChristianTC

Dato : 31-07-04 21:48

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:o80ng01vfj860uo2802468d1qpj78fqs3o@4ax.com...
> [...]
> skrammelkasse om, til en 206-look-a-like bl.a. ved at smadre den
> ind i en mur, og få en elefant til at sætte sig på fronten...

Den er for fed den reklame Tak for linket

Mvh
Christian

Fra : Rasmus

Dato : 01-08-04 08:29

> [...]
> skrammelkasse om, til en 206-look-a-like bl.a. ved at smadre den
> ind i en mur, og få en elefant til at sætte sig på fronten...

Ja den med 206 er squ også fed nok.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 15:53

> [...]
> kop og siger til bilassistenten "Ja.....den syner jo ikke sig selv".
> Det er jo lige før at man MÅ ud til thansen og købe nogle kvalitetsvarer

Som unødig paratviden kan fortælles, at det er min gamle overbo, der fører
bilen. Han har ikke kørekort.

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 16:22

> hans

> Som unødig paratviden kan fortælles, at det er min gamle overbo, der fører
> bilen. Han har ikke kørekort.

Hedder han Brian?

--
Tom