Surt
Fra : Roberto Saldo

Dato : 30-07-04 12:53

<http://groups.msn.com/2002FordMondeo/shoebox.msnw?Page=1>

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Olesen

Dato : 30-07-04 17:47

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> <http://groups.msn.com/2002FordMondeo/shoebox.msnw?Page=1>

Ja det er grimt. Meget grimt.
Hvis det er de nævnte årgange, så må der
virkelig køre mange 'rådne' nye Mondeo'er rundt.
-Og Focus hvis det er samme 3M sealer..hvad
med KA, Fiesta mv. ?
Hvad gør Ford ved problemet, som
åbenbart er stort ?

Sku' jo nødig sammenlignes med Mercedes..

Fra : TDN

Dato : 30-07-04 19:34

> [...]
> Hvad gør Ford ved problemet, som
> åbenbart er stort ?
>
> Sku' jo nødig sammenlignes med Mercedes..

Hej !

Føj for den.... men det bekræfter jo det jeg skrev tidligere om rust i
Mondoen og Focusen. Jeg havde dog kun læst om det tidligere i pressen. Her
får man syn for sagen... Jeg var her i vinters ved at købe en Mondeo af
disse årgange, men kom til besindelse og købte en Jetta 1.3C fra 1985 som
har mindre rust end denne Mondeo, kører 85 km hver dag, 14,2 km/l i snit,
ingen olie- og vandforbrug de første 10.000 km. Kostede kr. 11.000
(bilen/motor har kørt 298.000 km). Det har jeg ikke fortrudt..... Den
futter bare afsted med sine 55 devaluerede hk. ud at sige en forkert lyd og
ingen skavanker. Se man kan jo gå hen og blive helt glad for sådan en gammel
potte, det er jeg ihvertfald blevet og kan tage mig selv i at klappen den på
taget og rose den.....

Mvh
Thomas

Fra : Olesen

Dato : 30-07-04 19:46

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gammel
> potte, det er jeg ihvertfald blevet og kan tage mig selv i at klappen den

Se du har jo fundet og ramt nerven hvad ren køreglæde angår.:;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 21:01

> [...]
> får man syn for sagen... Jeg var her i vinters ved at købe en Mondeo af
> disse årgange, men kom til besindelse og købte en Jetta 1.3C fra 1985 som

Det var dog en ret voldsom forskel
Kunne du ikke finde et bedre alternativ, eller mener du at mondeo'en er at
sammenligne med en 85' Jetta?

--
Tom

Fra : TDN

Dato : 31-07-04 08:33

> [...]
>
> Det var dog en ret voldsom forskel
> Kunne du ikke finde et bedre alternativ, eller mener du at mondeo'en er at

Næh, men vi overvejede at sælge begge vores og nøjes med en istedet hvilket
skulle have været en Mondeo. Vi beholdte dog den ene af de gamle istedet.
Efter en uge med kun en bil valgte vi dog at købe denne gamle Jetta da den
dårligere halvdel nedlagde veto da hun var oppe på at lege taxa 2,5 time om
dagen. Men bortset fra pris, alder, sikkerhed, køreegenskaber og komfort
opfylder Jetta'en det samme formål med at komme fra A - B så den kan bruges
til det samme

Mvh
Thomas