?: Golf I Cabriolet
Fra : _pkc_

Dato : 26-07-04 20:18

Jeg overvejer at finde en Golf I Cabriolet - sådan bare for at have en åben
vogn stående i carporten, til hvis vejret arter sig. Konen kunne også bruge
den i forbindelse med daglige små ture.

Golf I er valgt udfra et pris hensyn (rimelig i pris = under 60000) -

Er der nogen der har nogle erfaringer de kan øse af - ?

Hvad skal se efter - "holde" øje med ?

Er der nogle der kender en der ved meget om den slags biler alternativt en
der er ekspert i at skaffe dem ? Eller er der nogen der har forslag til hvor
jeg søger efter en - USA ? Tyskland ? ......?

På forhånd tak.
per krabbe

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 08:24

> [...]
hvor
> jeg søger efter en - USA ? Tyskland ? ......?

Kig på mobile.de, der er altid en del af dem i pæn og ikke så pæn stand..
Hvis jeg var dig ville jeg vælge en af dem med en 1.8GTI K-jettronic motor i
de går bare fantastisk.. det er samme motor der er i de første Golf II GTI
8V !
Så er den også kvik..

Mvh
Morten