Hmmm...hvor høj er det nu lige jeg er....
Fra : Henrik B.

Dato : 26-07-04 18:44

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 26-07-04 19:00

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>For høj måske?

Åehædrrrr.....

Der mangler da et billede - af forruden på lastbilen, med en
parkeringsbøde - der er jo standsnings/parkeringsforbud der ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 26-07-04 19:28

Hmmm hvorfor kan man ikke se seneste synsrapport på politibiler?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 26-07-04 19:36

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev :

>Hmmm hvorfor kan man ikke se seneste synsrapport på politibiler?

absolutely clueless ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-07-04 20:10

> absolutely clueless ;)

Måske fordi den er så ny, at den endnu ikke har været til syn?

Mvh

Emil

Fra : Hørlyck [Esbjerg]

Dato : 26-07-04 20:49

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Måske fordi den er så ny, at den endnu ikke har været til syn?

Ja..... UK XX XXX må have været fra starten af 2002

Mvh

Lars

Fra : Deaster

Dato : 27-07-04 10:07

"Hørlyck [Esbjerg]" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> skrev i en meddelelse

> "Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Ja..... UK XX XXX må have været fra starten af 2002

Præcis, og når nye biler første gang skal til syn efter 4 år, sååå

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 16:02

"Deaster" skrev i en meddelelse news:2mmk9tFo94cmU1@uni-berlin.de...

> Præcis, og når nye biler første gang skal til syn efter 4 år, sååå

Reglen gælder ikke for udrykningskøretøjer. De skal svjv synes hvert år,
uanset alder.

Men den manglende synsrapport på nettet skyldes nok "fabrikshemmeligheder"
:)

VenHils
Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-07-04 20:58

On Mon, 26 Jul 2004 19:43:37 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>For høj måske?
>
>http://www.112alarm.dk/skovgade2/skovgade2.htm
>
>M.v.h.

>--

Og det værste er, at det er en - næsten - lokal vognmand. Fra Horsens.

Han burde da være lokalkendt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 26-07-04 21:20

> Og det værste er, at det er en - næsten - lokal vognmand. Fra Horsens.
>
> Han burde da være lokalkendt.

Jep, kommer oppe fra fragtcentralen ved DTC. Derudover burde skovlen kende
sin højde.

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-04 21:22

KLIP

> Jep, kommer oppe fra fragtcentralen ved DTC. Derudover burde skovlen kende
> sin højde.

Hmmm ... det kan han da kun, hvis han kan nå jorden.

Hr. Bjørn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-07-04 09:26

Henrik B. wrote:

> Jep, kommer oppe fra fragtcentralen ved DTC. Derudover burde skovlen
> kende sin højde.

Det er vel en af de dersens ferieafløsere, som kun kører stor vogn når de
har fri fra studierne

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 27-07-04 09:06

Folmer Rasmussen wrote:

> Og det værste er, at det er en - næsten - lokal vognmand. Fra Horsens.
>
> Han burde da være lokalkendt.

Det er nok ikke vognmanden selv der lavede "stuntet".

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Troja

Dato : 26-07-04 22:16

Henrik B. wrote:
410542c9$0$235$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> For høj måske?

Nope ikke mere

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-07-04 08:57

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> For høj måske?
>
> http://www.112alarm.dk/skovgade2/skovgade2.htm

Godt nok godt han ikke kørte dobbeltdækkerbus.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg