Hvor køber man brugte postbiler?
Fra : P Kaasing

Dato : 23-07-04 22:41

Hej

Hvor kan man købe brugte postbiler i Århus området? Andre flådebiler er jeg
også interesseret i, det skal bare helst være en billig diesel St.car på
gule plader.

/Poul

Fra : TGD

Dato : 24-07-04 00:37

"P Kaasing" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> også interesseret i, det skal bare helst være en billig diesel St.car på

De bliver leaset men postdanmark har forskellige afdelinger i de forskellige
postdistrikter, så via www.postdanmark.dk kan du finde noget eller skrive
til dem.

Ellers ring til postkontoret og få nummeret til den afdeling der står for
bilerne i dit postdistrikt.

Fra : Peter

Dato : 25-07-04 10:07

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til dem.
>
> Ellers ring til postkontoret og få nummeret til den afdeling der står for

Så engang på en af deres Transitter med læssebagsmæk.

Da fik jeg oplyst at de havde 2 centre, et øst, og et vest for storebælt,
der solgte ud.

De var rimeligt billige.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 25-07-04 20:21

"Peter" <glem@det.nu> skrev i en meddelelse

> [...]

> Så engang på en af deres Transitter med læssebagsmæk.
>
> Da fik jeg oplyst at de havde 2 centre, et øst, og et vest for storebælt,

I Esbjerg bruges PostDanmark Auto i Rødding.
Jeg kan finde et tlf.-nr. til dig i morgen, når jeg kommer på arbejde. Om
ikke andet kan de vel sende dig videre i systemet, hvis der findes
muligheder længere nordpå.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : P Kaasing

Dato : 27-07-04 19:14

Hej

Mange tak for oplysningerne, jeg har købt, så jeg søger ikke længere flere
oplysninger.

/Poul