Pissesur og irreteret.
Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 23-07-04 20:17

Hvorfor kan folk ikke bare stå ved at de laver en bule i en bil, selv om
man ikke er i nærheden.
Har lige fået ødelagt kofange - baglygte - hængsel til bagdør smadret på
firmabilen, og så på en p-plads hvor der er så meget plads, at man skal
være på stoffer for at lave bule på andres biler, da der kun holder 3
lastbiler, 1 kassevogn (firmabilen), 1 ford Ekstrakort (som er blevet
påkørt engang på samme p-plads).

Sorry folks skulle bare lige af med min harme, håber dog at idioten
tager sig sammen og ringer til firmaet hurtigst muligt, så min mester
ikke får regningen på det.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 23-07-04 22:27

Apollo14 aka Kenneth Rugaard wrote:
> Hvorfor kan folk ikke bare stå ved at de laver en bule i en bil, selv
> om man ikke er i nærheden.

Tjaa, fordi det koster penge?

> Sorry folks skulle bare lige af med min harme, håber dog at idioten
> tager sig sammen og ringer til firmaet hurtigst muligt, så min mester
> ikke får regningen på det.

Forstår udemærket din harme...

mvh Bernhard

Fra : TGD

Dato : 24-07-04 00:39

"Apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41016433$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

<KLIP>

> Sorry folks skulle bare lige af med min harme, håber dog at idioten
> tager sig sammen og ringer til firmaet hurtigst muligt, så min mester
> ikke får regningen på det.

Det er vist bare en fantasi, der er ikke meget rygrad i folk længere.

JEg er bare glad for jeg tøffer rundt i en Kadett, ellers ville jeg tude
hvergang den er blevet påkørt på P pladsen ved den okale Kvickly, selv
indkøbsvogne kan folk ikke styre.

Fra : Elbarto

Dato : 24-07-04 03:40

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> JEg er bare glad for jeg tøffer rundt i en Kadett, ellers ville jeg tude
> hvergang den er blevet påkørt på P pladsen ved den okale Kvickly, selv

Så en gut påkøre min daværende Escort ved den lokale bilka og lavede en grim
bule i bagenden
Han står ud kikker om hans egen havde taget skade det havde den ikke også
sætter spaden sig ind og vil til at køre men inden er jeg heldigvis nået
derhen
og efterlader en fyldt bilkaindkøbsvogn foran hans bil,Og får fat i ham
Han brokkede sig godt nok men det endte med at han af egen lomme betalte for
at få det lavet på et værksted heldigvis for mig .

Nu er der en der har lavet samme nummer på Sierraen dog på kofangeren
bagpå.

Elbarto Simpsoniac.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-07-04 07:26

TGD wrote:

> JEg er bare glad for jeg tøffer rundt i en Kadett, ellers ville jeg tude
> hvergang den er blevet påkørt på P pladsen ved den okale Kvickly, selv
> indkøbsvogne kan folk ikke styre.

Jeg er så træt af at folk ikke tager ansvar for deres handlinger,
ikke kun ved parkeringsskader, men helt generelt..

Noget andet er, hvorfor hulen er mange parkeringspladser ved
storcentre lavet så asfalten skråner, det er sguda at bede om at
folk ikke kan tumle de fyldte indkøbsvogne?? Der er et par steder
her i Roskilde hvor det er tilfældet, ved Biltema i Næstved er den
også gal og jeg kunne sikkert komme på flere steder hvis jeg fik
vækket min hjerne.. Man ender med at stå mellem bilen og
indkøbsvognen for at forhindre en kollision mens man læsser
tingene over i bagagerummet.. Gakket!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-04 15:45

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
> TGD wrote:
>
> Noget andet er, hvorfor hulen er mange parkeringspladser ved
> storcentre lavet så asfalten skråner,

Det er for at du ikke skal få våde tæer, når det regner

> [...]
> vækket min hjerne.. Man ender med at stå mellem bilen og
> indkøbsvognen for at forhindre en kollision mens man læsser

Du skal bare lære at gøre som jeg så en kælling gøre i Herning.
Parker indkøbsvognen op ad bagskærmen på nabobilen

--
John fra Ejstrupholm
VW Jetta 1,6 TD

Fra : Henrik B.

Dato : 24-07-04 22:39

"John fra Ejstrupholm" <john.h(snabelA)madsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:410275ce$0$261$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Du skal bare lære at gøre som jeg så en kælling gøre i Herning.
> Parker indkøbsvognen op ad bagskærmen på nabobilen

AARRHHHGGG!!!! Hun havde fået den helt store sviner af mig - havde jeg set
dét.

M.v.h.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-07-04 05:03

John fra Ejstrupholm wrote:

> Det er for at du ikke skal få våde tæer, når det regner

Det hjælper sådan en "Alpe d'Huez-hældning" da ikke på, så kommer
alt vandet fra højere dele af parkeringspladsen jo en tur forbi
mine fødder på turen ned..

> Du skal bare lære at gøre som jeg så en kælling gøre i Herning.
> Parker indkøbsvognen op ad bagskærmen på nabobilen

Ja, det er nydeligt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 24-07-04 11:51

> [...]
>
> Sorry folks skulle bare lige af med min harme, håber dog at idioten
> tager sig sammen og ringer til firmaet hurtigst muligt, så min mester

Fandme godt man har nogle opmærksomme naboer, de så heldigvis en
postbil, ligge og bakke rundt på P-pladsen, og er lige kommet hjem fra
det lokale posthus i Køge, og med lygteglad samt de ridser deres bil
havde, så har jeg en god sag nu, og selv Køge Politi er på sagen, så kan
man næsten ikke andet end være tilfreds. Men hvorfor helvede han/hun
ikke har lagt en seddel, det fatter jeg nada af, for han/hun må da havde
mærket det, da min firmabil er flyttet ind i nogle sten.