SØGES: En til at lave rust på Lolland-Fals~
Fra : _Carsten_

Dato : 23-07-04 08:28

Jeg har en Toyota Corolla 3d fra 88 der skal have lavet rust i tårne og
bund/panel, søger en der kan lave det for mig omkring Lolland-Falster.

Carsten
rust@digitalforum.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 08:54

"_Carsten_" <h@hh.xx> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Toyota Corolla 3d fra 88 der skal have lavet rust i tårne og
> bund/panel, søger en der kan lave det for mig omkring Lolland-Falster.

Det kan du da nemt selv klare!
Du borer et par småhuller, og smører det ind i en tyk pasta af vejsalt... Så
nemt laver du selv rust.

Mvh John

Fra : Roland Vogt

Dato : 23-07-04 09:00

sjovt

Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 10:23

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> sjovt

Njah... Ikke overvældende, men var nu også mere ment som et gensvar på
carstens svar til Heidis problemer med at bakke

mvh John