Valg af Xenon Blue pære
Fra : Space

Dato : 23-07-04 00:50

Er der nogle som har et godt bud på sådan en pære
(Og det skal ikke være fra THansen de er bare for dårlig.)
jeg købte 2 stk i går og monteret dem, efter ca 1 times kørsel
var det yderste dækket lag gået at og ligger nu løst inde i min lygtehus
så jeg skal have fat i 2 nye.
--
Mvh Spacejam

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 23-07-04 06:06

"Space" <spacejam@mailme.dk> skrev :

>Er der nogle som har et godt bud på sådan en pære

Gruppens hjemmeside - link på forsiden "lampetesten"

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Aksel

Dato : 23-07-04 20:44

"Space" <spacejam@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg købte 2 stk i går og monteret dem, efter ca 1 times kørsel
> var det yderste dækket lag gået at og ligger nu løst inde i min lygtehus

Hvad vil du med Brian lys, generelt giver alle farvede pærer dårligere lys
end hvide. se testen på http://www.dkfritidbil.dk/

Hilsen Aksel

Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-07-04 11:15

> Hvad vil du med Brian lys, generelt giver alle farvede pærer dårligere lys
> end hvide. se testen på http://www.dkfritidbil.dk/
>
> Hilsen Aksel
---------------------------

Jeg var hos nymann autoparts igår for at købe nye pære.
og de anbefalte mig nogle som hed ULTRA XENON som iføle dem skulle
kanon gode.

hvad sige i til dem

Mvh Jan

Fra : Olesen

Dato : 24-07-04 12:35

"Jan Kristensen" <spacejam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var hos nymann autoparts igår for at købe nye pære.
> og de anbefalte mig nogle som hed ULTRA XENON som iføle dem skulle
> kanon gode.

Hvordan 'kanon gode' ?
Springer det ofte ? *S*..

Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-07-04 12:49

> "Jan Kristensen" <spacejam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan 'kanon gode' ?
> Springer det ofte ? *S*..

Ja der sidder blålyn i til nytårs aften.:)
Nej de har ikke haft nogle klager på dem

Fra : Brian

Dato : 24-07-04 13:02

Hejsa

Jan Kristensen skrev:

> Nej de har ikke haft nogle klager på dem

Hvad er prisen på de pærer ?
Tror det er de færreste der "gider" brokke sig, for en
pære der koster 100,- for et sæt

/Brian

Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-07-04 14:01

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hvad er prisen på de pærer ?
> Tror det er de færreste der "gider" brokke sig, for en
> pære der koster 100,- for et sæt
>
> /Brian

ca 300,- for et sæt H7 pære
Mvh Jan

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 24-07-04 17:46

Jan Kristensen wrote:

> Jeg var hos nymann autoparts igår for at købe nye pære.
> og de anbefalte mig nogle som hed ULTRA XENON som iføle dem skulle
> kanon gode.

Sådan siger Benjamin Thorsen (BT Biler) også om sine biler hvis du spørger
ham om en bils stand;-/

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jan Kristensen

Dato : 25-07-04 00:28

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan siger Benjamin Thorsen (BT Biler) også om sine biler hvis du spørger
> [...]

Ja ja lad nu det ligge. jeg heldigvis ikke købt bil hos ham.

Fra : Troja

Dato : 25-07-04 00:52

Jan Kristensen wrote:
> Ja ja lad nu det ligge. jeg heldigvis ikke købt bil hos ham.

Nope det skal ikke lade i glemmebogen, han er pt. den største svindler der
findes i autobranchen... magen til dumme svin skal man da lede længe efter.

Man må da håbe at hans rygdækning snart bliver noget trætte af den klovn, så
der bliver fri jagt på dyret.

PS: Har ikke selv købt af fjolset, men en kammy blev tørret for godt og vel
50kilo

(puha det gav luft)

Fra : Jan Kristensen

Dato : 25-07-04 16:17

"Troja" <hot@SLETTEScool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> der bliver fri jagt på dyret.
>

> PS: Har ikke selv købt af fjolset, men en kammy blev tørret for godt og

Lad os håbe der nogle svensker som kan snakke lidt ham
da han jo er flygtet derover!!!!