91 videoklip far RaceX
Fra : Jonas R.

Dato : 20-07-04 08:23

Nu er det langt om længe kommet online....

http://redline.mobia.net/dhb2004.htm

Have fun

/Jonas R.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-07-04 08:38

> Nu er det langt om længe kommet online....
>
> http://redline.mobia.net/dhb2004.htm
>
> Have fun
>
> /Jonas R.

Dejligt nogen gider dele deres film med andre.
Er det muligt i kan lave en fælles fil med alle film i? Det er lidt
besværligt at hente dem to ad gangen.

Niels

Fra : Jonas R.

Dato : 20-07-04 08:59

Niels Bengaard wrote:
SNIP
> Dejligt nogen gider dele deres film med andre.
> Er det muligt i kan lave en fælles fil med alle film i? Det er lidt
> besværligt at hente dem to ad gangen.
>
> Niels

Jeg gider godt lave en stor film, men da det er en god ven i canada som
hoster ved jeg ikke hvor lang tid der går inden der kommer online. Evt brug
en download manager, så kan du nok hente mere end 2 film af gangen :)

Det ligger på en 100mbit server.

/Jonas R.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-07-04 12:20

"Jonas R." wrote:

> Nu er det langt om længe kommet online....
>
> http://redline.mobia.net/dhb2004.htm
>
> Have fun

Nysseligt... Er det bare mig, eller må det være pænt nedtur at
bruge en masse krudt på at montere turbo i sin Mini - for
efterfølgende at få klø i optræk af en Citrobang AX Sport..

En AX Sport, var det ikke 95 hk til 800 kg? En normalt, kæk, Mini
Cooper 1275 har vel 95 hk til 600 kg? Så når en Mini Turbo taber
til en AX Sport må der vel næsten være tale om en detuning..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jonas R.

Dato : 20-07-04 13:47

Thomas Strandtoft wrote:
SNIP
> En AX Sport, var det ikke 95 hk til 800 kg? En normalt, kæk, Mini
> Cooper 1275 har vel 95 hk til 600 kg? Så når en Mini Turbo taber
> til en AX Sport må der vel næsten være tale om en detuning..

Eller en tunet AX sport ;)

/Jonas R.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-07-04 16:14

"Jonas R." wrote:

> Eller en tunet AX sport ;)

Efter at have set en del af de øvrigt klip er jeg klar til at give
dig medhold i den vurdering..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 20-07-04 21:24

> Nu er det langt om længe kommet online....
>
> http://redline.mobia.net/dhb2004.htm

Godt arbejde Jonas :)

--
Thomas Krath