4 Dørs Ford Escort Mk 2
Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 15-07-04 18:25

Er der nogen de kan finde nogle hjemmesider med historie og andre spændende
ting om Ford Escort Mk 2 fra 1975-1980.
det drejer sig om de almindelige modeller 1,1 1,3 1,6 og ikke RS modellerne
især ønskes oplysninger omkring modelen med 4 døre, som vist ikke er helt
almindelig her i landet.
Links og billeder ville være lækkert
Pft
Jimmy

Fra : Lars G

Dato : 15-07-04 18:33

"Jimmy Nystrup" <Nystrup@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
modellerne
> især ønskes oplysninger omkring modelen med 4 døre, som vist ikke er helt

http://catv.retsat1.com.pl/sims/escort_mk2/index.htm

\Lars G

Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 15-07-04 18:40

Mange tak
måske jeg lige skulle nævne at jeg foretrækker links og så videre på DK
engelsk eller tysk
Jeg er ikke helt så stærk i Polsk

Fra : Lars G

Dato : 15-07-04 18:49

"Jimmy Nystrup" <Nystrup@email.dk>
> Mange tak
> måske jeg lige skulle nævne at jeg foretrækker links og så videre på DK
> engelsk eller tysk
> Jeg er ikke helt så stærk i Polsk

Var det ikke bla. billeder du ville have ??

http://catv.retsat1.com.pl/sims/escort_mk2/images/PROSPEKTY/Prospekt001/Seite__3.jpg

Men så må du selv igang med googel

Mvh
Lars G

Fra : Esben Tærsker

Dato : 15-07-04 19:39

Lars G wrote:
> "Jimmy Nystrup" <Nystrup@email.dk>

> Var det ikke bla. billeder du ville have ??

> [...]
Her er et flot foto fra den _polske_ side:

http://catv.retsat1.com.pl/sims/escort_mk2/images/esc004.jpg

/Esben

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-07-04 05:51

Esben Tærsker wrote:

> Her er et flot foto fra den _polske_ side:
>
> http://catv.retsat1.com.pl/sims/escort_mk2/images/esc004.jpg

Helt Axel Strøbye agtigt

Som btw. købte en bil lige for næsen af mig! ... LOL

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk