Uoriginal aircon
Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 14-07-04 17:30

Hejsa.

Jeg overvejer at købe en kassevogn (Peugeot Boxer HDI). Nu har jeg i
en 3-4 år været vant til at have klimaanlæg, så det smerter jo lidt,
at det ikke er standard i sådan en kværn. Det smerter endnu mere, at
det koster godt og vel 17K at kaste i den, og jeg kunne godt risikere
at gå hen og blive for nærrig.

Findes der uoriginale aircondition-anlæg? Og hvis der gør, er det så
noget ved, eller bør man holde fingrene laaangt væk?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-07-04 19:28

> [...]
> Findes der uoriginale aircondition-anlæg? Og hvis der gør, er det så
> noget ved, eller bør man holde fingrene laaangt væk?

Hej

Som musikerbus får du den vel nærmest forærende ??

Hvis udseenet betyder mindre, kan du for under 10K købe et hos en
campingforhandler til at montere på taget.

f.eks: http://butik.hks-camping.dk/advanced_search_result.php?keywords=air

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 15-07-04 01:51

On Wed, 14 Jul 2004 20:28:21 +0200, "Kim Olsen"
<kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote:

>Som musikerbus får du den vel nærmest forærende ??

Hvem siger at den skal bruges som musikerbus? Eller rettere: hvordan
ved du at det er tilfældet?

>Hvis udseenet betyder mindre, kan du for under 10K købe et hos en
>campingforhandler til at montere på taget.

Takker for linket. Nu må vi se, hvad der sker.

Fra : Kim Olsen

Dato : 15-07-04 18:12

> Hvem siger at den skal bruges som musikerbus? Eller rettere: hvordan
> ved du at det er tilfældet?

> Med venlig hilsen / Best regards
> Daniel Stjernholm Andersen

Et rent gæt, da jeg kunne huske dit navn fra musikerposten.

Kim