Søger billig forsikring til Mercedes!!
Fra : Falck

Dato : 14-07-04 15:09

Jeg er ved at købe en E 280 fra 1995.

Ingen vil forsikre den. Det må da kunne lade sig gøre?

Jeg har hus, indbo og ulykke.

Bor i Næstved , 4700.

Christian Falck-Andersen

Fra : TGD

Dato : 14-07-04 15:33

"Falck" <cfa@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at købe en E 280 fra 1995.

Pas på rusten.

> Ingen vil forsikre den. Det må da kunne lade sig gøre?

Helt sikkert, tjek om du er medlem af en eller anden forening der plejer man
at kunne få lidt rabat og mange af dem forsikrer også "special modeller" alt
over 40 HK :-/

> Jeg har hus, indbo og ulykke.

Ring rundt og sig du vil have det hele med, med de forsikringer kan du blive
sølv/guld whatever kunde.

> Bor i Næstved , 4700.

Hvad siger CPR nr?

Fra : André T.

Dato : 14-07-04 23:16

Jeg havde samme problem... Intil jeg fortalte dem, at det var en
frikørt taxa.. Så ville de godt.

Det var en Mercedes E300 D 24V - 94'

-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
* Do one thing every day that scares the hell out of you *