Kan man se om en Turbodiesel er chippet?
Fra : Martin S?rensen

Dato : 12-07-04 10:37

Går med vage overvejelser om at købe en brugt oliebrænder, og kom til
at tænke på om (og hvordan) man kan se om sådan en er chiptunet.

Jeg vil nok være mest tilbøjelig til at købe en uden chip, da jeg vil
være lidt usikker på slid hvis den er chippet. Man ved jo ikke om den
som har gjort det havde nogen ide om hvad han lavede...

/Martin

---

Den kedeligste biltype er den som ikke starter en våd novembermorgen.

Fra : Lars

Dato : 12-07-04 14:09

Hej Martin,

"Martin S?rensen" <mas@maerskdata.dk> wrote in message

> Går med vage overvejelser om at købe en brugt oliebrænder, og kom til
> at tænke på om (og hvordan) man kan se om sådan en er chiptunet.

Det kan man ikke nødvendigvis se.

Og hvis den tidligere ejer har haft en tuningsboks i af den type man selv
kan montere - er den jo lige så let at tage ud igen - og så kan du på ingen
måde se, at den har siddet der.

** Lars