Saab CX
Fra : p.nyrup

Dato : 12-07-04 10:12

Hej!

Den anden dag så jeg en Saab CX. En sportsvognsmodel som jeg aldrig har set
før. Det så ud som en to-personers ting.
Er der nogen der kender den og eventuelt en link til en side hvor den kan
ses

Vh. poul

Fra : hanzen

Dato : 12-07-04 10:40

"p.nyrup" <pnd@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> før. Det så ud som en to-personers ting.
> Er der nogen der kender den og eventuelt en link til en side hvor den kan

Mener du ikke 9X?
http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/concept_cars.xml

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Henrik B.

Dato : 12-07-04 10:48

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du ikke 9X?
> http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/concept_cars.xml

Nope.

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-07-04 10:45

> [...]
> før. Det så ud som en to-personers ting.
> Er der nogen der kender den og eventuelt en link til en side hvor den kan

Det er en nordmand der har bygget en Saab 99 om. Sænket taget, ilagt en 900
turbomotor og bl.a. monteret med for- og baglygter fra en 9000 CS.

http://www.pastonroot.co.uk/wright/saab1998.htm
http://biphome.spray.se/vinnaren/saaben.htm

Det er ham hér, der har bygget bilen: http://www.ekstrom.no/index.htm

M.v.h.

Fra : p.nyrup

Dato : 12-07-04 11:01

Hej

Tak for de hurtige svar. Henrik B. ramte plet. Det var præcis Saab CX jeg