Ukendt plastik fra Micra 99'
Fra : Brian A.

Dato : 11-07-04 20:54

Hejsa!

Kan nogen hjælpe min svigermor med at placere et stykke plastik i hendes
Nissaen Micra 99' 1.0 :)
Billederne kan ses i d.b.motor under "Plastik, Nissan Micra 99"

På forhånd mange tak for hjælpen!

ps: Nissan forhandleren aner ikke selv hvor det hører til...

Fra : Mikael L

Dato : 11-07-04 22:32

Det kunne ligne noget som skal sidde og dække for en sædeskinne.

Mikael

Jeg har aldrig set en nissan indvendig.

Fra : Per LH

Dato : 12-07-04 10:35

"Brian A."
> Kan nogen hjælpe min svigermor med at placere et stykke plastik i hendes
> Nissaen Micra 99' 1.0 :)

Hvis det ikke ser ud til at mangle nogen steder skal det nok placeres i
"småt brændbart"...

Per

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-07-04 14:41

"Per LH" <virker-ikke@no-function.dk> skrev

> Hvis det ikke ser ud til at mangle nogen steder skal det nok placeres i
> "småt brændbart"...

Nu var det jo ikke fra en C3

Mvh.

Fra : Olesen