Er dette mon en sprotslig diesel
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 13:34

Jeg ville i hvertfald gerne undersøge det.

http://www.channel4.co.uk/4car/road-tests/driving-impressions-2004/B/bmw/535
d.html

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 13:42

"Frederik" <f.caroe snabel a suf.nu> wrote in message
> Jeg ville i hvertfald gerne undersøge det.

> [...]

Gik det nu?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-07-04 17:11

Frederik wrote:

> http://www.channel4.co.uk/4car/road-tests/driving-impressions-2004/B/bmw/535
> d.html
>
> Gik det nu?

Prøv at smide < og > omkring næste gang, det plejer at gøre
tricket..

Ang. det sportslige i BMW'en synes jeg ikke de skriver ret meget..
De skriver en hel masse om hvordan den accelererer og noget om
hvordan automatgearet skifter gear, men ikke ret meget om hvordan
den styrer og bremser. BMW plejer dog at have styr på det, så det
kan man jo dristes til at tro også gælder her..

Helt konkret skriver de:

"Here, surely, is the best 5-Series of the moment: effortlessly
rapid, refined and highly entertaining. We remain unconvinced by
the Active Steering fitted to the test car, because your brain
needs to learn a speed-related response map to match the car's,
but in other respects the 535d handles as sweetly and grips as
hard as you could reasonably want."

Skal det tolkes som om at anmelderen rent faktisk har "taget
livtag med bilen", eller er det udtryk for en person, der som
mange, mener at motorvejsaccelerationer er højdepunktet af
underholdning og sportslighed?!?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-07-04 15:43

"Frederik" <f.caroe snabel a suf.nu> skrev i en meddelelse
> [...]

[Spørgsmål i Topic - Link til BMW 535d]

Nej, det har jeg svært ved at forestille mig at det kan være. Det er helt
sikkert en lækker bil, og den må køre som en drøm på motorvejen, men
sportslig tror jeg ikke den er. Den er bygget for at være komfortabel og
hurtig. Sportslig er i mine øjne noget andet. De skriver at den er meget
støæjsvag, og bare den detalje fjerner en del af det sportslige indtryk.

Intesiteten i køreoplevelsen må være essensen af det sportslige.
--
Claus Fabritius
Full boost @ 2400 RPM

Fra : Mogens

Dato : 10-07-04 17:53

On Sat, 10 Jul 2004 14:34:21 +0200, "Frederik" <f.caroe snabel a
suf.nu> wrote:

>Jeg ville i hvertfald gerne undersøge det.

Jeg ser ikke noget, men er det denne, som jeg "smed" i Alpina D10
tråden?
www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_news/mz_ng_news_28_2004_bmw535d.asp

Mvh...