Nummerpladeholder m/lys
Fra : Troja

Dato : 07-07-04 22:18

Hvor køber man en sådan, den skal være diskret og kunne placeres under
bagerste kofanger på en Honda Civic... har nogen en ide til hvordan ?
(bagklap har fået fjernet viskerarm + sprinklerdysse + nummerpladeholder og
er blevet fuldspartlet, så derfor

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-07-04 07:47

Troja wrote:
> [...]
> bagerste kofanger på en Honda Civic... har nogen en ide til hvordan ?
> (bagklap har fået fjernet viskerarm + sprinklerdysse + nummerpladeholder og

Jeg tror ikke du skal regne med at din diskrete bil bliver mere
tjekket af en nummerpladeholder, endsige een med lys i!

<http://www.autodirectsave.com/Plates.asp>

Det er måske syns-nissefar der spøger?

Hvad koster sådan en gang lir på bagsmækken med lak osv?

--
/ Roberto Saldo (ST191 l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Troja

Dato : 08-07-04 10:30

Roberto Saldo wrote:
> Jeg tror ikke du skal regne med at din diskrete bil bliver mere
> tjekket af en nummerpladeholder, endsige een med lys i!

Ved det godt, men der skal jo være lys i
Nogen der har en ide til montering af nummerplade, under bagkofanger ?

> http://www.autodirectsave.com/Plates.asp

Næ tak...

> Det er måske syns-nissefar der spøger?

Ja og nej... dumper en bil til syn uden nummerpladelys, eller giver det blot
en anmærkning ??

> Hvad koster sådan en gang lir på bagsmækken med lak osv?

Et par rammer dåsepils og et par gode grillbøffer, har både pladesmed og
maler i vennekredsen... har oxo fået lukket hullet til antennen + låse
dørene, det giver en helt anden bil.