Opel Astra
Fra : Lars Ehlersen

Dato : 07-07-04 17:13

Hej i NG'en

Jeg har kig på en Opel Astra 1.6i NZ Caravan Stationcar
Den er fra 94
Er synet 1. Marts i år
Er hvid, har lidt småskader, som kan laves forholdsvist nemt.
Den har fået lavet toppen i moteren og jeg prøvekørte den i dag.
Den kører faktisk imponerende godt.
Har træk på.
Den er pæn inden i. Tror det er en ikke-rygerbil.
Det eneste minus er at den har kørt 345.000 km.
Jeg kan få den for 25.000

Skal jeg snuppe den, eller skal jeg holde mig langt væk???

Er i 7 sind. Da jeg jeg er rimeligt tændt på den.
Jeg er bare lidt skeptisk for de mange kilometer den har kørt.

Lars E

Fra : Olesen

Dato : 07-07-04 17:59

"Lars Ehlersen" <ehlersenFJERNDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er i 7 sind. Da jeg jeg er rimeligt tændt på den.
> Jeg er bare lidt skeptisk for de mange kilometer den har kørt.

Antallet af km. er lidt ligemeget, da en bil der har kørt
145..000 kan være 'overkørt' mere end een på 345.000 km.

Men ok, 345.000 er en pæn slat trods alt, men er
de 'større' ting skiftet i nyere tid, og motoren
ellers lyder sundt, så ser jeg ingen problemer til dên pris,
og ellers er en ombytter motor jo ret billig.

Har du en mekaniker-bekendt, så ta' ham
med på råd og bed ham være lidt kritisk.
Er bilen pæn indvendig, så er det næppe
en 'bølle' som har kørt kilometrene, men
måske en handelsrejsende el.lign.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-07-04 21:19

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse news:40ec2bdc$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er bilen pæn indvendig, så er det næppe
> en 'bølle' som har kørt kilometrene, men
> måske en handelsrejsende el.lign.

Uha! jeg ville da helst ikke være handelsrejsende i en en Astra med
c16nz - magen til sløv æske skal man lede længe efter, hvis bare der er
en smule læs på....

/Jakob
'92 Astra 1.6i ~ 250kkm