skrothandler i tyskland...????
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 06-07-04 18:34

Hej.......

hvor kan jeg opdrive en skrothandler i tyskland der snakker dansk????

jeg søger en bagklap(uden rust)((helst grøn)) til en skoda felicia!!!!

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 18:50

"Dorthe, Rose & Anders" <dar@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.......
>
> hvor kan jeg opdrive en skrothandler i tyskland der snakker dansk????

Det er kun papegøjer der "snakker". Vi andre "taler".

Prøv at skrive "schrott" i øverste felt på
http://www.gelbeseiten.de/yp/quick.yp og nedenunder skriver du f.eks.
Flensburg... Du kan så prøve at maile nogle af dem, og de der svarer forstår
dansk

Fra : TGD

Dato : 06-07-04 19:42

<dtext> skrev i en meddelelse

<KLip>

> Det er kun papegøjer der "snakker". Vi andre "taler".

Man starter jo hellere ikke en forretninge også kører den ned af gaden

Fra : Nielsen

Dato : 06-07-04 19:47

> [...]
>
> hvor kan jeg opdrive en skrothandler i tyskland der snakker dansk????
>
> jeg søger en bagklap(uden rust)((helst grøn)) til en skoda felicia!!!!

Nogen bestemt årsag til at det skal være en tysk hugger??
Ellers ville jeg mene at http://www.dataophug.dk kunne gøre trickset

Nielsen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 07-07-04 07:36

Nielsen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Nogen bestemt årsag til at det skal være en tysk hugger??

Prisen måske?

> Ellers ville jeg mene at http://www.dataophug.dk kunne gøre trickset

Helt enig. De par gange jeg har handlet med dem (gennem den lokale i Sindal)
har jeg altid oplevet en positiv og professionel behandling, ligesom
prislejet altid har været helt fornuftigt (omend de er så systematiserede
og organiserede at man ikke kan prutte om prisen - jeg er jo jy'e for
fa'en :D).

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : John Nielsen

Dato : 07-07-04 10:41

"Henrik Bøgh" <henrik@lagengymnastik.dk> wrote in message
> [...]
> prislejet altid har været helt fornuftigt (omend de er så systematiserede
> og organiserede at man ikke kan prutte om prisen - jeg er jo jy'e for

Tricket er at du ikke handler gennem den lokale men derimod selv laver
opslaget på dataophug.dk og så prutter direkte med firmaet. Det virker

John Sahl
Budapest, fra kollegas konto...