hvor... billig cd-afspiller & vinduesviske~
Fra : CNS

Dato : 05-07-04 20:27

Nogen der ved hvor man kan finde en billig cd-afspiller til bilen.. helst
lidt bedre end harald nyborgs roadstar, men det skal ikke være noget alt for
stort lysshow .. bare den kan afspille en CD i nogenlunde kvalitet.. synes
ikke rigtigt det kan betale sig at købe brugt - Er thansens xzsound serie
noget ved? Ville gerne have MP3-understøttelse (er dog ikke et must) og
thansen's er da billig til 798,- ...

og.. er der nogen steder at anbefale når det kommer til udskiftning af
vinduesviskere... bilka vil have 240,- for et sæt Bosch til min Vento .. det
skal jo gerne være noget ordentligt, hvilket jeg går ud fra at Bosch er...

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 05-07-04 21:12

"CNS" <cns@osterboDASHnet.dk> skrev :

>Nogen der ved hvor man kan finde en billig cd-afspiller til bilen..

Nu skriver du ikke meget om hvor i landet du er - men f.eks AutoHifi
har da tit tilbud på sådanne sæt til en 14-1500 kroners penge - de er
ofte klasser bedre en Harald Hansen's lavpris skrammel

autohifi- carsound - mv .....

>...helst lidt bedre end harald nyborgs roadstar

*det* er de vist alle ;)

men - øehh - ovre i dk.teknik.lyd.bilstereo huserer en masse rødder,
der gør meget i slige sager

>..ikke rigtigt det kan betale sig at købe brugt - Er thansens xzsound serie
>noget ved? Ville gerne have MP3-understøttelse (er dog ikke et must) og
>thansen's er da billig til 798,- ...

skal det være godt, eller skal det være billigt ?

> [...]
>skal jo gerne være noget ordentligt, hvilket jeg går ud fra at Bosch er...

Bilka ? vinduesviskere i Bilka ? - Ihhh du milde ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-07-04 21:21

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> ofte klasser bedre en Harald Hansen's lavpris skrammel

T-Nyborg?

Jem og Nyborg?

Harald Fix?

Mvh.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 05-07-04 21:29

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>T-Nyborg?
>
>Jem og Nyborg?
>
>Harald Fix?
>
>Mvh.

De er vist alle at sætte i samme bås ;)

skrammelbikse..

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-04 21:51

> De er vist alle at sætte i samme bås ;)
>
> skrammelbikse..

jep så hellere købe et kvalitetsprodukt fra Aldi

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 05-07-04 22:36

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>jep så hellere købe et kvalitetsprodukt fra Aldi

Hvorfor ikke Fakta - det ta'r jo kun 5 minutter ?

Bwadrrrrr....

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 10-07-04 20:37

Der var engang en bruger ved navn "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> der skrev:

>Harald Fix?

Hvis du smider et "A/S" bagpå det ovenst. så har du navnet på
moderselskabet for Harald Nyborg og Jem & Fix...
- -
Babba-Papa

Fra : Olesen

Dato : 05-07-04 21:30

"CNS" <cns@osterboDASHnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan finde en billig cd-afspiller til bilen.. helst
> lidt bedre end harald nyborgs roadstar, men det skal ikke være noget alt
for

Jeg ser ofte tilbud på både SONY og JVC som kan erhverves
får relativ billig penge.

Min egen Sony er nu 4 år, kører bare og har
faktisk overraskende god overskud til
hattehyldehøjttalerne og faktisk fornem
styr over bassen.

Men hvis dine højttalere ikke har en
vis klasse, så behøver du ikke investere
i for dyr cd-ceiver.

Fra : Henrik B.

Dato : 05-07-04 23:18

> [...]
> ikke rigtigt det kan betale sig at købe brugt - Er thansens xzsound serie
> noget ved? Ville gerne have MP3-understøttelse (er dog ikke et must) og

Tag i Merlin og køb den Panasonic-model de har på tilbud til 1299,- (normal
1999,-). Flot, enkel, god kvalitet og kan afspille både MP3 og WMA.

M.v.h.

Fra : Koolberg

Dato : 06-07-04 07:08

CD afspiller... T-hansen, billigborg... jeg er sådan set ligeglad,
de har altså også nogel ok tilbud en gang i mellem på bl.a. Sony, men
ud over det valgte jeg selv at finde en god brugt, da der er mange
fanatikere der SKAL have det nyeste, og som tit bare vil af med det
gamle hurtigst muligt.

Vindusvisker, jammen jeg faldt over nogle alaska hos Fakta til en 20
stykket, de er sikkert ikke lige så gode som Bosh, men helt sikkert
ikke 140 kr dårligere.

M.v.h.
Jesper

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 06-07-04 08:42

> [...]
det
> skal jo gerne være noget ordentligt, hvilket jeg går ud fra at Bosch er...

Da jeg kørte Passat, fandt jeg ud af, at de viskere man får hos VW rent
faktisk er både billigere og bedre end Bosch. Jeg ved ikke om de ligefrem er
lavet til bilen, men de var mærkbart bedre.

Og glem Biltema og de andre billig-viskere. De passer sandsynligvis ikke
eller falder af på grund af dårlig tilpasning. Eller gummiet er direkte
dårligt. Det er desværre mine erfaringer med de billige viskere. Det er
altså et dårligt sted at spare - især med det sommervejr vi holder os her i
landet...

Mvh Rasmus

Fra : CNS

Dato : 06-07-04 15:48

tak for svarene...

Altså... jeg har ikke verdens bedste højttalere - dog lidt bedre end
standard-højttalerne i bilen... og jeg er lidt audiofil på hjemmefronten,
MEN... gider ikke have et dyrt anlæg siddende i bilen, da jeg bor midt i
byen og tyveririsikoen bliver noget højere med et state-of-the-art
panasonic/sony/pioneer-superanlæg... men tilgengæld må det også kunne "vokse
med opgaven", altså hvis jeg engang får taget mig sammen til at købe en
ordentlig sub, så der kan komme en lidt bedre lyd ud af anlægget... mit
budget er nok max. 1000,- men MEGET gerne mindre.. og eg synes ikke rigtigt
at der er vildt mange billige brugte til salg nogen steder.... og så vil jeg
næsten hellere give et par hundrede ekstra for en ny, så jeg har
reklamationsretten med....

altså er mine krav:
* OK lyd
* CD-afspiller (d'oh ;))
* ikke noget vildt og prangende
* max 1000,-

Vinduesviskere vil jeg lige høre min lokale VW mand om...

og jeg bor i Vejle og arbejder i Kolding... hvis der var nogen der kendte
en ordentlig biks heromkring...

Fra : Olesen

Dato : 06-07-04 16:28

> [...]
jeg
> næsten hellere give et par hundrede ekstra for en ny, så jeg har

Nemmerlig.
Gå efter en mærkevarspille, Panasonic, JVC, Sony mv.
Fåes ofte til ca. 1000-1200,- og dêt er prisen på
en cdspille.

> altså er mine krav:
> * OK lyd
> * CD-afspiller (d'oh ;))
> * ikke noget vildt og prangende
> * max 1000,-

Jamen du må jo igang med at søge på nettet *S*.
Se evt. www.elgiganten.dk på forsiden, en pæn JVC.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-07-04 06:33

CNS telepaterede følgende til sin PC:
> altså er mine krav:
> * OK lyd
> * CD-afspiller (d'oh ;))
> * ikke noget vildt og prangende
> * max 1000,-

Tja.. Forleden købte jeg den fra Thansen, og jeg synes den spiller fint...
Og en Sony, JVc o. lign til 1.200 kr. koster altså 50 % mere...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 07-07-04 14:39

meddelelse news:40eb8afa$0$23870$14726298@news.sunsite.dk...
> CNS telepaterede følgende til sin PC:
>
> Tja.. Forleden købte jeg den fra Thansen, og jeg synes den spiller fint...
> Og en Sony, JVc o. lign til 1.200 kr. koster altså 50 % mere...
`
Men display mv. er så heller ikke taget direkte fra
en clock-radio.))

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-07-04 00:05

Olesen telepaterede følgende til sin PC:
> Men display mv. er så heller ikke taget direkte fra
> en clock-radio.))

Hmm. Har du set den aktuelle model fra T-Hansen?

Jeg synes ikke den minder om en clockradio..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-07-04 22:08

On Tue, 6 Jul 2004 16:48:28 +0200, "CNS" <cns@osterboDASHnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Vinduesviskere vil jeg lige høre min lokale VW mand om...
>
>og jeg bor i Vejle og arbejder i Kolding... hvis der var nogen der kendte

Bilexperten, eller hvad pokker den hedder, der ligger i nærhenden af
banegården og overfor Roberts isbar.
Flemming Jacobsen

Fra : Babba-Papa

Dato : 10-07-04 20:34

Der var engang en bruger ved navn "CNS" <cns@osterboDASHnet.dk>
der skrev:

> [...]
>ikke rigtigt det kan betale sig at købe brugt - Er thansens xzsound serie
>noget ved? Ville gerne have MP3-understøttelse (er dog ikke et must) og

Nu du siger HN, så har de vist en Sony CDX S2000 (med
fjernbetjening) til 995 kr. i øjeblikket.

Ellers har Elgiganten en JVC til 799 kr.

Om de ovenstående er noget værd skal jeg ikke udtale mig om.
- -
Babba-Papa