Ekstra spejle
Fra : Anders Thorsby

Dato : 05-07-04 09:14

Hej NG,
Jeg har en VW Transporter. Jeg vil meget gerne have et sæt ekstra
spejle, så jeg ikke klipper cyklister over, når jeg svinger til højre.
Jeg ved der findes nogle, som man kan sætte nedenunder de rigtige spejle
og som giver et bredere udsyn.
Hvor går jeg hen og finder sådan nogle i København?

--
best regards
Anders Thorsby

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-07-04 16:27

Anders Thorsby wrote:
> [...]
> spejle og som giver et bredere udsyn.
> Hvor går jeg hen og finder sådan nogle i København?

Hvad med nogle campingspejle ?
Kan købes hos stort set alle camping forhandlere.
Eller et cyklistspejl/vidvinkelspejl til en lastvogn ?
Kan købes næsten alle steder, hvor der handles med reservedele.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-07-04 20:36

"Anders Thorsby" <no@spam.please> wrote in message
> [...]
> og som giver et bredere udsyn.
> Hvor går jeg hen og finder sådan nogle i København?

bildillen har dem
cd-cardic har dem
bil-experten har dem også

og de ligger spredt rundt i kbh........

evt tjek http://www.bil-guide.dk/autodele/

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : J W Nielsen

Dato : 06-07-04 12:58

> [...]
> spejle og som giver et bredere udsyn.
> Hvor går jeg hen og finder sådan nogle i København?

Hej !
Vi har sådan nogle vidvinkelspejle på vores busser - dem får vi fra Fischer
Autotrading Aps - 7023 2050.
Vist nok www.fischer-autotrading.dk

Mvh
Jørgen