Køb af rygerbil??
Fra : Mette & Jakob

Dato : 04-07-04 19:10

Hej
Jeg er blevet tilbudt at købe en 3 år gammel Mondeo til en umiddelbart meget
god pris. Eneste ulempe er at det er en rygerbil - og jeg er ikke-ryger...
Kan man få røglugten ud af sådan en bil? - og i givet fald hvordan?

Med venlig hilsen

Jakob

Fra : Broegger

Dato : 04-07-04 19:14

"Mette & Jakob" <mette.jakob@email.dk> skrev

> [...]

> meget god pris. Eneste ulempe er at det er en rygerbil - og jeg er
> ikke-ryger... Kan man få røglugten ud af sådan en bil? - og i givet

Dette spørgsmål er beskrevet i detaljer mange gange. Prøv at læse lidt
tilbage i gruppen. Jeg tror det var noget med eddike og lign.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Møller

Dato : 04-07-04 19:18

http://www.tidycar.dk

http://www.renbil.info/

http://makeashorterlink.com/?D6C6228B8

http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Reparationsvirksomhed/Bilplejecentre/

--
Møller

Fra : Kispus

Dato : 04-07-04 19:42

"> > Kan man få røglugten ud af sådan en bil? - og i givet fald hvordan?

Ja, sæt en skål med eddike ind i bilen !!
John

Fra : Olesen

Dato : 04-07-04 20:43

"Mette & Jakob" <mette.jakob@email.dk> skrev i en meddelelse

> Eneste ulempe er at det er en rygerbil - og jeg er ikke-ryger...

Æv..modsætninger mødes altid *S*.

> Kan man få røglugten ud af sådan en bil? - og i givet fald hvordan?

Skifte ventilstammepakninger ).....

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-04 18:48

> [...]
ikke-ryger...
> Kan man få røglugten ud af sådan en bil? - og i givet fald hvordan?

Nu har jeg også haft et par rygerbiler og jeg vil godt nok hårdnakket påstå
at man IKKE kan få lugten væk. Mulig min "snøker" er speciel følsom over for
røg, men jeg har aldrig kunnet fjerne lugten for mere end max 14 dage.
Har også prøvet med eddike, diverse spray, sæbe, VAX vådsuger osv osv osv
osv osv osv osv
Lugten er ikke til at få væk.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 06-07-04 17:43

> [...]
for
> røg, men jeg har aldrig kunnet fjerne lugten for mere end max 14 dage.

Du skal bruge det som bilforhandlerne benytter. Det er noget aktivt bakterie
(og lugt) dræbende.

M.v.h.