Nysynet.dk?
Fra : Bach|DK|

Dato : 04-07-04 09:54

Nogen der har handlet der, og som har nogen erfaringer/kommentarer de
gerne vil dele?

--
Michael Bach

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-07-04 10:09

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev :

>Nogen der har handlet der, og som har nogen erfaringer/kommentarer de
>gerne vil dele?

Du skal måske være opmærksom på at han ifølge flere prøver at sno sig
uden om købeloven ved at sælge bilerne "privat"

ellers er der vist ikke meget at sige.... andet end vær vågen ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Ncc

Dato : 04-07-04 15:09

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har handlet der, og som har nogen erfaringer/kommentarer de
> gerne vil dele?
>
> --
> Michael Bach

Hej Michael

Som en anden skribent nævner, slår Nysynet meget på at være en ærlig privat
mand der sælger biler af sit hjertes godhed.

Niels som manden hedder, er sgu i bund og grund også meget flink, og jeg har
da også købt en kone bil dernede. Om det så er ham, mig eller hans
undersåtter der er nogle klamphuggere, skal jeg være lade usagt, men den bil
vi købte viste sig at være bundrådden.

Vi købte en Mazda 323 med ca. 10 år på bagen til 30 K. Den stod meget flot
og nymalet dernede. Den dag vi hentede den, var maleren der selv og sagde at
den havde vi sgu fået billigt, da den nemt kunne sælges for 5 K mere....
Kort efter begyndte den at boble i lakken, ved bagruder og skærme.

Bilen er nu solgt til en forhandler, i bytte med en helt ny Suzuki. Jeg
talte med forhandleren fornylig, som købte den omtalte Mazda ubeset, og han
sagde at den tangerede det han kalder et sminket lig. Alt - bortset fra
allermest vitale i- bilen var råddent, og kun nødtørftigt lappet, så den
kunne klare synet....Men den kan jo pludselig være begyndt at ruste under
malingen efter vi købte den, og Nysynet kunne være uvidende om
problemet.......jeg kunne også bare have kigget bedre efter. Så jeg beder
ikke om tudekiks, men konstaterer blot at man skal se sig meget for.

Ved i øvrigt at Niels er en relativt flittig læser herinde, så han vil jo
nok sidde og være uenig med mig i ovenstående, men objektivt var den bil vi
købte godt nok "Nysynet" - men husk altid på at det kun betyder at bilen er
lovlig at køre i, og ikke siger noget om rust, generel stand m.m.

Så min konklusion er at det er reelle, godt brugte biler han sælger, men at
man som altid skal være kyndig, eller have en kyndig med, for "skinnet
bedrager" - og det var det vi faldt for (desværre).

Held og lykke med bilhandlen.

NCC

P.s. Jeg ved at der jævnligt bliver skrevet om Nysynet herinde, så du kan
sikkert "google" der til flere indlæg om ham.

Fra : Broegger

Dato : 04-07-04 19:12

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev news:cc8gab$c3f$1
@news.net.uni-c.dk:

> Nogen der har handlet der, og som har nogen erfaringer/kommentarer de
> gerne vil dele?

Hmmm. Han har humor... Læs denne: http://www.nysynet.dk/prod29.htm

se et lille stykke nede hvor der er et link til en eftermonteret airbag.
Det er da humor

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Jesper K

Dato : 11-07-04 07:06

Har godt nok ikke handlet bil med ham den nysynede Niels endnu, men
snakket med ham nogle gange i telefonen og fået en del gode råd, uden
jeg har følt at jeg skyldte ham at handle hos ham. Han er en mand med
humor må man sige, og det skal man jo lige kunne ta' :) Men ved også
hvad han snakker om, fornemmer man, eller også er han bare
overbevisende ?!
Synes i forhold til andre sælgere på nettet, at han fortæller meget om
sig selv og sine idéer, hvor bilerne kommer fra osv. på sin side (
http://www.nysynet.dk/firmaprofil.htm ) og kommer med mange gode råd
og oplysninger. Selvfølgelig kan man sige, at det er for at sælge sine
varer, ja, det er jo nok ikke kun for sjov han har den hjemmeside.

Jesper K.