Ur og gear i Nissan Micra
Fra : Kate

Dato : 01-07-04 17:19

Hej

Jeg har en Micra fra 1993 som desværre forleden mistede sit ur. Dvs.
displayet er der, men der er ingen tal i mere. Det ligesom fadede ud
stille og roligt på en tur, så kom det igen ved næsten tur, for så at
være helt forsvundet da jeg atter, morgenen efter, skulle køre. Der
er lys i instrumentbordet, men altså ingen tal. Nu er jeg ingen haj
ud i det med biler, men tror i det er noget som man selv kan skifte
eller er det noget jeg må overlade til mekanikeren?
Det andet spørgsmål går på at da min morbror skiftede olie på dyret
opdagede han at der lækkede gearkasseolie. Umiddelbart kunne han ikke
se om man kunne efterfylde. Selvfølgeligt skal det laves, på en eller
anden facon, men lyder det som noget der kunne koste spidsen af en
jetjager at få lavet?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.