Golf II
Fra : Supertankeren

Dato : 01-07-04 01:33

Er der nogen som ved hvad det er som knager & banker i fortøjet på min bil
min mekker siger det er stablistator stangen kan det passe ? eller er der
andre forslag ?

Mvh
Jan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-07-04 06:29

"Supertankeren" <Jan.jensen@tele2adsl.dk> skrev :

>Er der nogen som ved hvad det er som knager & banker i fortøjet på min bil
>min mekker siger det er stablistator stangen kan det passe ?

Har du da nogen grund til at tvivle på ham ?

>eller er der andre forslag ?

Nøehh - ikke uden at have hørt/set bilen

--
jan@Stevns.Net

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 08:22

> Er der nogen som ved hvad det er som knager & banker i fortøjet på min bil
> min mekker siger det er stablistator stangen kan det passe ? eller er der
> andre forslag ?

jeg har prøvet at det var en knækket fjeder !! :o/

Mvh
Morten
http://golf2.dk

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 01-07-04 09:06

"Juel" <nej tak> writes:

> jeg har prøvet at det var en knækket fjeder !! :o/

Well, hvis det enten er en stabilisatorstang eller en fjeder burde man
vel kunne dreje hjulet helt til siden og kigge
ind. Krængningsstabilisatoren er vel fuldt synlig, og hvis den "mangler"
eller er knækket så er den hund vel skudt? Alternativt hvis det er
fjederen burde det jo også kunne ses. Siger burde, for det afhænger vel
af hvor det er sket på fjederen.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 16:02

> [...]
> eller er knækket så er den hund vel skudt? Alternativt hvis det er
> fjederen burde det jo også kunne ses. Siger burde, for det afhænger vel

Som udgangspunkt kan man INTET analysere uden at løfte forhjulene fri fra
vejen og "rokke" ved alle led f.eks med et koben. Til dette kan bilens alm,
donkraft ikke gøre det, da man risikerer at den falder ned.

--
Tom

Fra : Supertankeren

Dato : 02-07-04 03:45

Jeg må prøve at kigge om det er en knækket fjeder det som min mekker mener
er det er de gummi som stablitstator stangen hænger i. men han er ikke
sikker
hvis nu det er bøsninger i bærearmen ville den så ikke gå ud af sporring ?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 16:13

> [...]
> sikker
> hvis nu det er bøsninger i bærearmen ville den så ikke gå ud af sporring ?

ikke nævneværdig

--
Tom