Er en volvo 245 ST. car det værd?
Fra : JJJ

Dato : 28-06-04 19:27

Hej Bilkyndige

Jeg er blevet tilbudt at købe en volvo 245 st. car, årgang 1987 (motor
b230) der kun har kørt 139.000 kilometer (den har kørt i staten.
Derfor skal den også nu omregistreres)
Der kommer nye bremseplader og slanger på, hele bagpanelet udskiftes
med et brugt, og koblingen skiftes. Og der skiftes en ankerplade (som
jeg ikke aner hvad er)

Incl registrering, der er ca 8000 kroner og materialer, arbejdsløn og
synsafgift kommer den til at koste 26.6000 kroner.

Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st
car.

Venlig hilsen Jørgen JJ

Fra : petersen_michael

Dato : 28-06-04 19:44

"JJJ" <jjj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Incl registrering, der er ca 8000 kroner og materialer, arbejdsløn og
> synsafgift kommer den til at koste 26.6000 kroner.

Jeg håber der er mindst et nul for meget på ?!?

> Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
> Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st
> car.

Til den pris, er det kun et spørgsmål om hvor mange gram guld
der ligger i handskerummet

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Klaus A

Dato : 28-06-04 20:15

> [...]
> Der kommer nye bremseplader og slanger på, hele bagpanelet udskiftes
> med et brugt, og koblingen skiftes. Og der skiftes en ankerplade (som

Ankerplade er den plade der sidder "bag" skivebremsen ind mod bilen, den
beskytter mod snavs m.m.
B230k ?

> Incl registrering, der er ca 8000 kroner og materialer, arbejdsløn og
> synsafgift kommer den til at koste 26.6000 kroner.

Mon ikke her er et 0 for meget ?

> Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
> Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st
> car.

Hvis der ikke er rust og motoren er iorden, så er det vel ikke for meget.

Klaus A
245 '87 B230K

Fra : Kispus

Dato : 29-06-04 06:57

> [...]
>
> Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
> Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st

Hej Jørgen
Jeg vil mene at prisen er lige i overkanten, jeg har lige købt
Volvo 460 1.8 1993 der har gået 197.000 alt er tip top,
ikke en rustplet.
Pris: 29.000
Du kan se den her:

Fra : Kispus

Dato : 29-06-04 07:02

> Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
> Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st
> car.
>
> Venlig hilsen Jørgen JJ

Glemte lige at sige:
Prøv at søg på en 245 på nettet, "Bilzonen" og "Bilbasen"
det giver dig en ide´om priserne.
(Der fandt jeg min Volvo 460)
Mvh. John

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 05-07-04 18:44

JJJ <jjj@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Er det er godt køb, eller skal jeg springe over?
> Og jeg mener kun mht. prisen, for jeg skal helt sikkert ha en volvo st

*well*
Hvis prisen er 26.600 lyder det meget rimeligt - især hvis der ikke er
nævneværdig rust og motoren er i orden.

Min 740 fra '87 fik jeg for 35.000, og det anser jeg selv for en god
pris...

--
-Lasse-