Bæerarm på en Audi A6 1997
Fra : LB

Dato : 28-06-04 16:25

Hej
Kan jeg selv udskift sub. se evt. link
uden spec. værktø eller er der noget der skal justeres bagefter ?
på for hånd tak
mvh
LB

http://www.thansen.dk/product.asp?c=270995672&n=361780836&pn=469471692

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 18:12

Ja den arm kan du godt skifte selv uden særlig værktøj
skal det være helt rigtigt skal en bil jo altid spores efter et indgreb i
undervognen men har aldrig haft problemer med at skifte nogen af disse arme
uden at sporer

Fra : mk 5220

Dato : 28-06-04 20:04

"LB" <lcb@ca6.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kan jeg selv udskift sub. se evt. link
> uden spec. værktø eller er der noget der skal justeres bagefter ?

Hej

og du ved sekvfølgelig godt at en A6 1997 både kan være den gamle C4 og den
"nye" 4B model.
Den bærearn du linker til passer kun på den "nye" 4B model

Mvh Morten

Fra : LB

Dato : 29-06-04 06:20

"mk 5220" <mok@geocities.com> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> "nye" 4B model.
> Den bærearn du linker til passer kun på den "nye" 4B model

Hej
Takker , den gode info fra jer begge to
mvh LB