Vurdering af næsten ny Peugoet 206 S16 SW ~
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 11:40

Hej

Jeg står for at skulle sælge min 2 mdr. gamle Peugeot. Den har lidt under
5.000 km på klokken og fremstår som ny indvendigt og udvendigt.

Der er en del ekstraudstyr:

- aircon
- 16" Cotoya alu (standarddæk og fælge til s16 medfølger)
- beskyttelsessæt med lister, stænkklapper, 3d-måtter og bagagerumspakke
- original CD-afspiller (der kan styres fra arm ved rattet) og bedre
højttalere end standard

Listepris omkring 225.000 kr.

Har I nogen idé om hvad sådan en kan indbringe (forhandler/privat), den har
jo kørt mindre end mange demobiler der står ved forhandlerne. Hvor vil det i
givet fald være smartest at afsætte den??

På forhånd tak!

Martin

---

Fra : Lars G

Dato : 27-06-04 11:54

"Martin" <webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo kørt mindre end mange demobiler der står ved forhandlerne. Hvor vil det
> givet fald være smartest at afsætte den??

Fra http://www.bilpriser.dk

04/2004 Peugeot 206
(1.6 SW S16 110 hk, 5d, 5g, St. car, 110 HK, 5.000 km)
Nypris i år 2004 194.990 kr
Der er priser mellem 158.200 -170.200 kr

Med du kan jo selv prøve ... Da du ikke giver svar på alle spørgsmål !

Mvh
Lars G

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 20:24

"Lars G" <lbg_@_adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Fra http://www.bilpriser.dk
>
> 04/2004 Peugeot 206
> (1.6 SW S16 110 hk, 5d, 5g, St. car, 110 HK, 5.000 km)
> Nypris i år 2004 194.990 kr
> Der er priser mellem 158.200 -170.200 kr

Ja afskrivningen fra den første tur ud over kantstenen er betragtelig.

Mvh
Claus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-06-04 07:56

Lars G wrote:
> 04/2004 Peugeot 206
> (1.6 SW S16 110 hk, 5d, 5g, St. car, 110 HK, 5.000 km)
> Nypris i år 2004 194.990 kr
> Der er priser mellem 158.200 -170.200 kr

Du glemmer aircon, som er pi.... dyr i Peugeot, som ekstraudstyr..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 28-06-04 08:12

Morten Fruergaard faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Du glemmer aircon, som er pi.... dyr i Peugeot, som ekstraudstyr..

Det er mit indtryk at A/C (desværre) har en uforholdsmæssig høj afskrivning
ved gensalg af bilen. Det er dog mere markant hos nogle bilmærker end
andre.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Lars G

Dato : 28-06-04 08:42

meddelelse news:40dfc100$0$23868$14726298@news.sunsite.dk...

> Du glemmer aircon, som er pi.... dyr i Peugeot, som ekstraudstyr..

Ved at sætte ektraudstyr til 30000kr er prisen mellem
166.700kr til 178.800 kr

Altså ved at hæve prisen på ekstra udstyr fra 10000 til
30000kr. Stiger brugprisen ca 8-9000kr

Men den er jo nok noget nemmere at sælge.

Mvh
Lars G

Fra : Holm

Dato : 28-06-04 09:58

meddelelse

> Du glemmer aircon, som er pi.... dyr i Peugeot, som ekstraudstyr..

Det koster nu kun 4990,- - hvornår er det så billigt??

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-06-04 10:01

Holm wrote:
> Det koster nu kun 4990,- - hvornår er det så billigt??

Det er billigt.

Sidst jeg hørte (hvilket så åbenbart er et stykke tid siden) kostede det små
20.000 kr...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 21:26

Hej

Tak for tilbagemeldingerne! Det kommer jo alt andet lige til at koste lidt
basseører - en kammerat der er Peugeot forhandler mente omkring 20-25 K i
tab.... Jeg forsøger mig med autocom.dk i første omgang.

Mvh. Martin