Må jeg fjerne køre uden passager sæde ?
Fra : ole holte

Dato : 27-06-04 10:55

Må jeg fjerne køre uden passager sæde i en periode, fordi jeg skal bruge pladsen til gods,
dog således at jeg stadig kan se ud af højre sidespejl og vindue ?

Der er tale om en varebil på gule plader hvor varerummet også vil være fuld af varer
samtidig, dog således at vægten ikke overstiges

Hvem har svar på det - TAK

vh ole

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-06-04 11:15

"ole holte" <ole@holte.dk> skrev :

>Hvem har svar på det - TAK

Det må du godt - et passagersæde er ikke et lovkrav

eksempelvis postbilerne på landet, har tit erstattet sædet af et
minikontor

--
jan@Stevns.Net

Fra : ole holte

Dato : 27-06-04 15:38

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det må du godt - et passagersæde er ikke et lovkrav
>
> eksempelvis postbilerne på landet, har tit erstattet sædet af et
> minikontor

TAK for svaret, så bliver det - Airvan - jeg køber !
vh ole