Hvor meget er SB forsinket?
Fra : Søren Christensen

Dato : 25-06-04 14:46

Min Bil skulle ellers have været til syn denne måned. Det er den normalt.
"Indreg første gang 26juni".
Men jeg har endnu intet hørt fra SB.
Er de stadig bagud efter strejken sidste år?
Og evt hvor meget?

Venligst

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-06-04 16:48

> [...]
> "Indreg første gang 26juni".
> Men jeg har endnu intet hørt fra SB.
> Er de stadig bagud efter strejken sidste år?

Min bil står til at synes i slutningen af maj og jeg har fået synsdato den
3. august.
Så din skal nok synes slut august eller start september.

Niels

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-06-04 17:36

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Min bil står til at synes i slutningen af maj og jeg har fået synsdato den
> 3. august.
> Så din skal nok synes slut august eller start september.

Mange tak for svaret.

Venligst

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-06-04 22:44

> [...]

> 3. august.
> Så din skal nok synes slut august eller start september.

Min har også månedsdato i maj, og har endnu ikke fået en indkaldelse, ikke
at jeg savner den som sådan

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 09:20

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Indreg første gang 26juni".
> Men jeg har endnu intet hørt fra SB.
> Er de stadig bagud efter strejken sidste år?

Min bil er indregistreret første gang 6/4-1994... Den var til syn i
mandags...

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nysynet