Den mangler..! Hvad siger SBI til det?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-06-04 12:41

Hejsa,

Opdagede lige noget pudsigt på min Civic:

Der sidder ingen mellempotte på!

Hvad siger synshallen mon til det? Den støjer ikke synderligt, ikke mere end
en anden Civic jeg har prøvet. Derudover ligner bagpotten noget fra en Civic
CRX.

Er jeg helt på skideren?

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-06-04 12:44

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse

Derudover.

Hvad siger SBI til at en manchet er gået, en af de yderste?

Og... Det ratslør der var, er jeg kommet af med - men når man vrikker rattet
lige så stille fra side til side giver det 2 små bankelyde, meget små - men
hjulene følger fint med hele tiden?

// Troels

Fra : Rasmus

Dato : 25-06-04 14:18

> [...]
end
> en anden Civic jeg har prøvet. Derudover ligner bagpotten noget fra en

Hvis den ikke larmer/forurener for meget, er de ligeglade. Nogle laver jo
selv udstødning i rustfri, kun med kat og bagpotte, hvilket ikke plejer at
give problemer, så lange overstående overholdes !!